Det finns inget dåligt väder…

…när dammråttorna börjar prata om att erövra huset. Kyliga dagar är perfekta rens- och städdagar. Lite shopping på det så glömmer man snart att det är så kallt att man behöver sätta på värmen i huset – i juli! Igår kväll tände jag ljus i ljuslyktorna från Perlan Living och fixade med nya datorn (ni kanske minns vad som hände med den förra?).

I söndags var jag och hälsade på min brorson som då var två dygn gammal. Behöver jag säga att både jag och Lea ville ta med honom hem? Så go, så ny, så underbar! Hans föräldrar gick inte med på det men skam den som ger sig. 😉  Tyvärr hann jag inte fota presenterna vi hade köpt till honom men jag har redan varit ute och köpt nya presenter. Jag kommer förmodligen få starta en ny kategori här på bloggen, ”Presenter till Zack”, eftersom jag har en känsla av att jag kommer köpa ganska många presenter till gosungen. 🙂

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Det finns inget dåligt väder…

  1. Anna skriver:

    Det är då det börjat värka i äggstockarna. ;]

  2. Malin & Elise skriver:

    verklgen roligt med bröllop, har aldrig varit tidigare.

    okej, men då vet jag så att jag inte tror att det kommit bort. ska bli roligt då det kommer 🙂

  3. Malin & Elise skriver:

    vad mysigt att hälsa på en nyfödd, dom luktar ju så gott.

    har fått paket från libero idag.

  4. Mrs. b skriver:

    Mysigt att gosa med en nyfödd!
    Idag har vi faktiskt haft sol här, dock annat än igår då det regnade hela dan.

  5. Camilla skriver:

    Jag önskar mej lite ösregn och kyla.. Eller iaf. på kvällarna så man kan sitta inne och mysa. På lördagkväll.. då kan du skicka hit kylan 😉 Så kan vi sitta inne och äta kräftor och mysa.. 😛

    Mysigt med liten bebis.. 🙂

  6. Ann-Christine skriver:

    Så mysigt med en liten ”färsking” i släkten! Grattis!

  7. Karin skriver:

    Ja det är farligt att hälsa på såna där som bebisar =), finfina lyktor!

  8. sofie skriver:

    Så mysigt med tända ljus! Här uppe börjar vi också kunna tända ljus om kvällarna nu då det börjat skymma.

    Mysigt också med en nyfödd, de är ju för goa… Förstår att du vill ta med honom hem!

    Kram, Sofie

  9. perlan skriver:

    Håhå.. där är ju de fina ljuslyktorna som jag hade får något år sedan. Undrar just vart jag har stoppat undan mina egna?! 🙂
    Nyfödda är underbara.. och det bästa är när man kan ha dom till låns en liten stund.. och sedan lämna tillbaka igen 🙂
    kram

  10. Katarina skriver:

    Tack så jättemycket för tävlingsvinsten som låg och väntade på oss när vi kom hem från semestern. Perfekt med ett litet reseset! =)

    Å så mysigt med bebisgos! Det är helt galet vad små och söta dom är första dagarna och det finns väl inget bättre än att skämma bort små syskonbarn.

    Ha en fortsatt bra helg!

    Kraam /Katta

  11. Björn skriver:

    Snygga ljushålla! Vart har köpt dessa? Min käraste fyller år snart nämligen 😉

  12. Iris skriver:

    Jag håller med om att det är praktiskt med lite molniga dagar på sommaren, så att man får någonting gjort. Nu börjar jag dock längta efter solen igen, för nu har jag gjort så många måsten att jag bara vill lägga mig i solen med en bok 🙂

    kram /iris

  13. Erica skriver:

    Jovisst är det supermysigt med bebisar 😉 Min bebbe har hunnit bli 6 månader 😉
    Fina lyktor!!!
    Kram Erica

  14. Åh vad roligt att du har blivit faster!

    Svar:
    Tack för gratulationen på min födelsedag!

  15. Camilla skriver:

    Hallåååå.. jag saknar dig och dina inlägg.. 🙂

Kommentera

