På önskelistan: VIPP

Nu har det gått så lång tid från det att jag skrev sista inlägget att jag får mail där ni undrar om det hänt något. Det har det inte, vi mår prima här hemma, tack alla ni som skänker mig en tanke. Jag blir verkligen rörd ska ni veta! Nej, det är inget annat än den där envisa ”bloggtorkebacillen” som slagit till. Många vet nog vilken jag menar. Bacillen har inte bara tagit blogglusten från mig utan även inredningssuget. Det enda jag gör här hemma är att rensa. Jag är trött på överfulla skåp och garderober och rensar ut allt överflödigt. Billigt som dyrt, allt ryker, och jag tror att Myrorna kommer bli glada när jag åker dit med alla papperskassar fyllda med prylar från bland annat Orrefors, Kosta Boda och Cult Design.

Inredningsmässigt händer det med andra ord inte mycket här hemma. Det mest spännande var nog när Niklas hade sönder BÅDA mina fat från Mateus. Jag hade ställt dem högt uppe i ett skåp i köket för att Lea inte skulle ha sönder dem men se, där tänkte jag minsan fel. När jag hörde kraschet från köket sprang jag dit och det enda jag fick ur mig var ”jaha, där försvann ytterligare 800 kronor”. Med tanke på allt som gått sönder senaste tiden blev jag inte så förvånad. Som kompensation sätter jag upp sopptunnan och tvålpumpen från VIPP här på önskelistan, och hoppas att maken ser det och känner sig generös. 😉

Ha det fint! Vi hörs när vi hörs. Kram på er alla!

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till På önskelistan: VIPP

  1. Linas skriver:

    Visst är det skönt att rensa ut! Även ofrivillig rensning leder ju till mer plats… 😉 Trist att det var dina fina fat bara, men man kan ju hoppas att de ersätts av något ”vipp-igt”. Kul att du är tillbaka, har själv haft ett litet bloggsommarlov och det kändes välbehövt. Ha det gott!

  2. Camilla skriver:

    Åhh.. jag skulle också behöva rensa. Och jag vet att jag hade kunnat rensa ut massvis med skit. Men jag orkar aldrig. Jag stänger bara in ”skiten” i ett skåp.. så är det bra med det O_o

    Tråkigt med faten. Men hoppas du får kompensation.. VIPP är ju ständigt på önskelistan 😛

    Ha det så himla superbra.. och hoppas det inte dröjjer allt för länge till nästa inlägg 🙂
    Kram!

  3. Mrs. b skriver:

    Men rensa ut låter inte så tokigt – det kan ju leda till både det ena och det andra i förlängningen… 🙂

    Så tråkigt med faten! VIPP låter som en eventuell fin ersättning 🙂
    Jag har tvålpumpen och den är både fin och bra.

  4. Kicki skriver:

    Vipps soptunna står på min önskelista också, har tvålpumpen och den är kanonbra !
    Verkar som din man är lik min… han kraschade mitt Mateus fat för en tid sedan och försökte sedan limma ihop det… blev inte snyggt!! 🙂
    Beställde ett nytt på nätet som jag fick levererat idag, dessvärre hade de packat ner fel modell av fat :-/ så det blir till att ringa och klaga imorgon. Men det var iofs rätt snyggt så jag ska kanske behålla det och beställa ett nytt också… så har jag lite att ta av om det blir fler kraschar.. :-))
    Kram Kicki i Åre

  5. Patrik skriver:

    Fin blogg du har, tar du bilderna själv?
    I så fall vad använder du för kamera/objektiv, de är jätte fina.

  6. Sofia skriver:

    Hej!
    Det kanske är försent, men istället för att skänka bort alla märkesprylar så sälj på loppis eller tradera! Då har du snart fått ihop till vipp-grejerna 🙂

    • camillasnyahem skriver:

      Det hade jag mer än gärna gjort, om jag hade haft tid till det! Därför kändes Myrorna som det bästa alternativet. Hoppas på en Trissvinst så jag kan köpa VIPP-sakerna ändå 😉

Kommentera

