Gotlandsliv


Bild tagen på reportaget från Gotlandslivs vackra hem.

I förra numret av Plaza Interiör (min favoritinredningstidning som ni redan vet) visade bloggerskan Gotlandsliv upp sitt vackra hem. Jag måste ha kikat på bilderna hundra gånger, tror nog det är mitt favoritreportage – någonsin! Vilket hem hon har! Nu har hon även öppnat en webshop som är inspirerad av det industriella, gotländska och lantliga. Jag skulle mer än gärna ha trofén gjuten i betong med texten ”I´m in love with nature my deer” här hemma på väggen, så den åker rakt in på önskelistan! Hoppas tomten läser här. 😉

Det här inlägget postades i Företag, På önskelistan. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Gotlandsliv

  1. Linruz skriver:

    Hihi är det dax för önskningar till tomten redan;)
    Håller mde dig om att det var ett fantstikt reportage.
    Kram du fina

  2. Bella skriver:

    Håller med dig, det reportaget var något ut över det vanliga, jisses vilket fin hem hon har!!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kram Bella

  3. Camilla skriver:

    Jag har nog också kikat på bilderna huuundra gånger. Har tidningen brevid sängen så man lätt kan kika på bilderna innan man somnar, så man drömmer gott sen 🙂

    Jag kan ”skryta” med att jag snart kommer vara en lycklig ägare till trofén. Jag hoppas den kommer imorrn faktiskt. Lyckades tom. bli den förste som klickade hem trofén från butiken.. hihi..
    Lovar såklart bilder när den hänger på plats.. Ska ju bara hittar grenar till den.. och så som vädret är nu är jag inte så sugen på att gå ut till några våta buskar. Hoppas solen hinner fram innan trofén 😀

  4. Paula skriver:

    här har du ännu en anhängare 🙂
    jag föll totalt för deras hem, helt underbart!
    även jag var ”tvungen” att blogga om det reportaget.
    nu ska jag kika in i webshopen 😉

    ha det bra!

  5. Ja, visst hade hon ett snyggt hem. Föll som en fura för det så fort jag såg bilderna:) Och webbshopen har ju bara så mycket fint.

    Kram /Linda

  6. Sofie skriver:

    Jag älskar också hennes stil, verkligen smakfullt! Vet inte hur många svängar jag läst det där repotaget 🙂 Man blir otroligt inspirerad.

    Ha en härlig dag!
    Kram, Sofie

  7. Anne skriver:

    Verkligen ett underbart hem! Dom har verkligen fångat Gotlands natur i sitt hem.

  8. sandra skriver:

    Jag älskade också det repotaget!

  9. Iris skriver:

    Tack för tipset, jag kikar in där direkt!

    kolla gärna in tävlingen på min blogg!

    kram /iris

  10. camilla skriver:

    Åh! Nu påminde du mig om nya Plaza, har inte hunnit bläddra i den Än. (Det kan man kalla stress, jag brukar bänka mig direkt i soffan med ett nytt inredningsmagasin) 😉

    Om tomten läser vill jag ha en Vipp till badrummet! (hoppas hoppas)

    Tack för den goa kommentaren! Önskar dig också en riktigt trevlig helg! Vill även passa på att säga att jag tror jag hittat en av mina favoritbloggar, din!

  11. Liza skriver:

    Plaza är min favortittindning också. Håller fullständigt med dig – vilket hem!!
    Kram!

  12. Åh, vad fina bilder!!
    Kram

Kommentera

