Liljor från torget

Hej alla fina! Idag bjuder jag kanske inte på de mest stylade bilderna i inredningsbloggarnas historia men med tanke på att inte en enda av de ungefär två miljoner leksakerna som ligger utspridda i huset syns på bild anser jag mig vara relativt nöjd. 😉 Hatten av för alla duktiga inredningsbloggare med småbarn som tycks hålla huset städat mer ofta än ostädat! Fast med lite fredagsblommor känns huset lite finare ändå, man får vara glad över de små sakerna i vardagen som ger en lite lyxigare känsla, håller ni med?

Hoppas ni får en trevlig helg, och åter igen: tusen tack till alla ni som kikar in här trots dålig uppdatering! Och till alla som kommenterar här, jag är så himla nöjd över mina goa besökare som lämnar åsikter, erfarenheter och glada hälsningar här hos mig. You make my day! Kram till er!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Liljor från torget

  1. Mia skriver:

    Åh underbara stylade bilder;) Ja du man får typ plocka jämt och ha bra förvaringar, då syns inte sessornas grejor:)
    Hoppas du får en underbar helg vännen, kram kram M

  2. gella skriver:

    Haha! Jag som trodde att style betydde att fösa undan alla leksaker och annat jocks till en del av rummet som för tillfället inte hamnar i bild… Så gör jag jämt! Om jag stylar över huvud taget vill säga… 😉

  3. Perlan skriver:

    Haha, härliga Camilla! Det handlar nog mest som Gella säger, att man föser sakerna åt sidan, tar kortet och sedan föser sakerna tillbaka.. eller gör som jag.. underviker den delen av huset där dottern huserar.. eller jag menar, bombnedslaget där hon håller till. Sådan pappa sådan dotter tyvärr 😉
    kramis!!

  4. Alexandra skriver:

    Är själv småbarns mamma och hur mycket jag än städar så kommer leksakerna tillbaks till vardagsrummet.Man kan inte ha tipp topp jämt,det ska synas lite att det bor barn i huset.Men om jag ska fota så blir det att manslänger undan leksakerna såklart!Trevlig helg tillbaks!

  5. Camilla skriver:

    Shit.. jag kommer döööööö den dagen vi ha ett barn i detta hus ju.. O_o Jag som är van vid att ha det plockat (nästan!) överallt.. Har ju tom. lärt mannen att hålla det städat, iaf. på bottenplan 😀 Så barn.. det får nog vänta.. känner mej inte redo att riva ner det jag byggt upp (att D. verkligen förstår saken i att hålla ordning) 🙂

    Men men.. det ser iaf. städat ut på dina bilder. Och liljor.. de är så fina. Sitter just nu med en bukett precis brevid näsan, och den doftar ljuvligt.. Bästa är att det är lika vackra som knoppar och som utslagna.. så de håller lääänge 😀

    Ha en riktigt trevlig helg!

  6. Åh vad härligt med liljor!

  7. Anna skriver:

    Superfina blommor! Här hemma hade den vasen inte fått stå orörd många minuter. ;]

  8. Stämningsfullt skriver:

    Hahaha ja man får zooma rätt mycket när man har småbarn i huset 🙂
    Vackert med liljor, min favoritblomma!!

  9. Lollo skriver:

    Läste en kommentar du skrivit i en blogg och då vart jag nyfiken att gå in kolla på din, å det är jag glad att jag gjorde!

    Liljor är fantastiska!

  10. Ingen vanlig dag skriver:

    Liljor är alltid lika vackert!

    /Kristina

Kommentera

