Eames Lounge Chair

Jag har länge sagt att när jag får tid ska jag ägna mig åt att läsa. Jag vill läsa alla klassiker jag inte hunnit med, jag vill läsa om de klassiker jag tycker är värda min tid, jag vill läsa skräplitteratur och jag vill läsa biografier. Jag vill sluka allt som kommer i min väg för att läsa är bland det bästa jag vet! Inredning ligger mig ju också varmt och hjärtat och att sitta och läsa i en Lounge chair skulle inte göra ont precis, tvärt om. Förmodligen är den så skön att jag skulle slumra till då och då, inte mig emot. Fåtöljen ska stå i ett stort vardagsrum där jag kan blicka ut mot havet genom de stora fönstren som löper från golv till tak. Kaminen ska värma gott och det är höst ute. Där ska jag sitta och läsa. Och dricka kaffe. Någon som vill komma förbi och ta en fika kanske? 😉

Nu önskar jag er en trevlig helg, ni kommer inte höra något från mig på ett par dagar. Dels har min tre månader gamla dator gått sönder (blir så trött) och dels är jag upptagen med annat, som ni snart kommer få ta del av… Stay tuned! 🙂 Kram på er!

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Eames Lounge Chair

  1. gella skriver:

    Åh, vad härligt det låter med läsning!! Det var länge sedan jag läste en bok frivilligt.. förra sommaren tror jag! Däremot läser jag högvis med kurslitteratur, men det blir liksom inte samma rogivande känsla… 😉

  2. Lili skriver:

    låter underbart och stolen ser riktigt härlig ut 🙂
    Ha en toppen helg!

  3. Klart jag kommer på fika! Bara du har två eames stolar. Jag vill ju oxå sitta skönt! 😉

    Läsa är underbart! spelar ingen roll om det är en bra bok eller underbar tidning… allt går!

    PUss!

  4. Linas skriver:

    Hoppas du får en riktigt härlig helg!

  5. Oj, vad mysig den där fåtöljen ser ut. Hade man ju inte tackat nej till när man sitter och ammar. ♥

    Trevlig helg!
    Kram från Lotta

  6. Camilla skriver:

    Läste jag fika?! 😛 Jag kommer.. 😉 Speciellt om man får slänga sig i en sådan fåtölj.. jisses!!
    Jag sitter faktiskt och kollar Kitchen Aid, så jag lättare kan baka ännu mer fikabröd och vanligt bröd 😉 Får väl se om jag en dag kan införskaffa mig en sådan skönhet 😀

    Ska bli spännande att höra vad följetången blir 😀

    Ha ne riiiiktigt härlig helg!!
    Kram

  7. sofie skriver:

    Låter mysigt, jag sällskapar dig gärna 🙂

    Vilken snygg fåtölj!

    Trevlig helg!
    Kram, Sofie

Kommentera

