Besöksrekord!

Igår slog Camillas nya hem besöksrekord! Jag blev så klart hur glad som helst, jag uppskattar varenda en av er som kikar in här ska ni veta! För att fira köpte jag en bukett gladiolus, och så ”bakade” jag och Lea…

…om nu köpemuffins och tubkristyr räknas som att baka vill säga? 😉

Trevlig kväll!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Besöksrekord!

  1. Klart det räknas som baka. Du har ju ändå sammaställt två olika ingredienser ju… 😉

    Superfina gladioler!

    PUss!

  2. Sofia skriver:

    Fin bukett! Har en här hemma jag också! Bara för att, lite vardagslyx sådär! 🙂

  3. Anne skriver:

    Roligt. Grattis till dig!

  4. Camilla skriver:

    Kul med många besökare 😀

    Hihi.. söta muffins 🙂 Lea är ju riktigt duktig på att få till snurrmönster och ränder.
    Men du Camilla, du får kanske fortsätta öva lite till. Ge inte upp 😉

    Kraaaam!

    • camillasnyahem skriver:

      Jag förstår att det ser ut som att det är en tvååring som gjort snurrmönstren men det är faktiskt jag som gjort de två bortesta. Hahaha, jag borde skämmas men jag erkänner att någon estet är jag då inte! 🙂

  5. Nanna skriver:

    Åh så kul! Grattis! Hur många besökare fick du? Alltid lika kul när man ser det stiga 🙂 Är förresten ny prenumerant på din fina blogg 🙂

  6. Proforma - Irene skriver:

    Vad kul! Klart du ska fira det!

  7. Nanna skriver:

    nej den har nog inte kommit fram 😦

  8. gella skriver:

    Grattis!! 🙂 Och självklart räknas det baket! Då kanske t o m jag kan åstadkomma bak någon gång… 😉

Kommentera

