Mitt bästa städtips

Söndag betyder städ- och pluggdag. Ganska mysigt, speciellt med ett så fint väder som vi har idag, men det är ju tyvärr inte alltid superskoj att städa så mitt bästa städtips (förutom RUT då) är att koppla in Spotify i högtalaren och leta upp en riktigt bra spellista (Googla: ”spotify playlist”) och sen är det bara sätta igång! 🙂

Hoppas ni alla har en härlig söndag!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Mitt bästa städtips

  1. Linruz skriver:

    Visst gör riktigt bra musik att städningen går såå mycket lättare.
    Kram och ha en fin söndag

  2. Maja/Cactusvit skriver:

    Ser ju att du har en alldeles förträfflig playlist! =) Winnerbäck är en riktig favorit här hemma med. Ha en skön kväll, kram Maja

  3. Camilla skriver:

    Påminn inte om städning.. jag får nog köra en racerunda med dammsugaren imorrnkväll.. *suck* 🙂

  4. hihi, det är ju så sant. Lite bra musik så går allting lättare, fast lat som jag är så föredrar jag nog RUT. 😉

    Kram på dig!

  5. Malin skriver:

    Hej hallå,
    ser att du dockat in din mobil i en liten stereo, vad är det för någon? själv är jag på jakt efter en liten, nätt, helst webbradio, som jag kan koppla in ipod:en i och som DESSUTOM helst ska vara behaglig att se oxå, inte en man vill gömma i ett skåp!

    Kram,
    Malin

    • camillasnyahem skriver:

      Hej!

      Radion r en Tivoli audio, har kpt bde den och sladden hos Bagren och kocken. Jttebra ljud, och perfekt att kunna koppla in Spotify!

      Hoppas du hittar p ngot bra! 🙂

      /Camilla

Kommentera

