Kanelbullens dag

Egentligen en helt onödig dag men samtidigt lite mysigt, kan det tyckas. Lea hade dock inte vett att tycka om kanelbullen utan smulade mest sönder och smusslade ner den till Ebbot (som blev desto gladare). Glad kanelbulledag på er! 🙂

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Kanelbullens dag

  1. Mumsiga de ser ut! Här blev det inget bak i dag. Men jag fick en påse av en av mina underbara vänner som bakat!

    Puss!

    • camillasnyahem skriver:

      Jag glömde visst skriva det, det där är köpebullar. Har aldrig bakat bullar i hela mitt liv faktiskt. Haha. 🙂

  2. Liza skriver:

    Ser mumsiga ut! Det var slut bullar på bageriet så vi äter äppelmuffins istället!
    Kraaaaaaaaaaam!
    Liza

  3. Maja/Cactusvit skriver:

    Köpesbullar, det var det värsta! 😉 Fast jag skulle gärna gå och köpa en eller två för att få mumsa i mig en god bulle med ett glas kall mjölk. Mums! Kram på dig

  4. Maja/Cactusvit skriver:

    Köpesbullar, det var de värsta! 😉 Fast jag skulle gärna gå och köpa en eller två för att få mumsa i mig en tillsammans med ett glas kall mjölk. Mums! Kram från mig!

  5. Maja/Cactusvit skriver:

    Oj, där kom det två inlägg! Trodde inte att mitt första hade kommit med så jag försökte igen!

  6. jenny skriver:

    Själv har jag inte ätit någon bulle idag. Det blev en kaka istället till mig och kidsen:-)
    Grattis till husbygget eller vad man ska säja:-) Är också sugen på att bygga nytt.
    Kram

  7. Mia ☆ skriver:

    Mysigt med lite olika dagar att uppmärksamma, nödvändiga eller ej =) Ha en fin tisdag!

  8. Anne skriver:

    MMM, mums. Jag tycker nog att den dagen är rätt mysig 🙂

  9. Camilla skriver:

    Det blev aldrig ngn kanelbulle igår. Jag bakade inte ens ngn kanelbulle. Hade inte tid 😦 Men jag bakade morotsscones.. så jag får tänka på att de var lite nyttigare iaf 😉
    Kanelbullens dag får vi helt enkelt fira ngn annan dag (för idag har det bakats annat) 😀

    Kram

  10. Perlan skriver:

    Läskas inte Camilla!!! 🙂
    P.s förresten.. gud vad roligt att ni ska bygga stoooort hus! Ser verkligen fram emot att följa med på er resa 🙂 heja heja!!
    kram

  11. camilla skriver:

    Mums! Jag hann heller inte baka några egna, men köpebullar slank också ned 😉

    Visst är det snyggt.. är löjligt förtjust 🙂 Ja du kommer ju ha ett stoort hus att fylla, härligt! Ska bli kul att följa er väg till drömhuset!

  12. Nanna skriver:

    Findus köpebullar i frysen är faktiskt supergoda! Men jag gillar att det finns en kanelbulle dag. Man kan äta hur många man vill utan att få dåligt samvete 🙂

Kommentera

