Hortensia

Idag var jag en sväng på stan och passade på att gå förbi torget och handla blommor, den här fina hortensian fick följa med hem. Jag var riktigt sugen på att köpa en bukett tulpaner (som jag faktiskt inte visste fanns så här års?) men jag bestämde mig för att ta död på en blomma i taget. 😉

Ikväll kommer två efterlängtade serier tillbaka till rutan –  Desperate housewives och Cougar Town! Gissa vem som kommer sitta bänkad framför TV:n klockan 21.00? Tisdagarna är räddade!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Hortensia

  1. Mrs. b skriver:

    Så fin hortensia! Jag är förtjust i dom, men dom är inte alltid lika förtjust i mig… 🙂
    Det trista är att jag inte ens kan avgöra om mina hortensier dör av för mycket eller för lite vatten…

  2. Nanna skriver:

    den där hade en riktigt fin färg!

  3. Linda skriver:

    Japp, min tisdagkväll var också räddad. Jag, vovven, Ben&Jerry, lite stearinljus och en filt – kan det bli mer höstmys i soffan?

    Vilken härlig färg på hortensian, hoppas den lever i flera dagar! ;o)

  4. perlan skriver:

    hahahahahaha… aj like you Camilla. En blomma i taget, det är ekonomiskt smart. Jag är inte lika smart. Jag brukar köpa ett gäng och ta död på en vecka ungefär!
    K R a M

  5. Dom är fina dom, härlig färg också:)

    /Linda

  6. Proforma - Irene skriver:

    Visst ä’r dom vackra! Jag älskar hortensior och brukar alltid ha ett par hemma men senaste tiden har jag fått spinn på dom så nu blir det hortensiaförbud ett tag… trist!
    Håller med… tisdagarna är räddade!

  7. sara skriver:

    vad fint nu har det.har med spanat in de tapeterna till vårt kommande hus 🙂 ha en bra dag!

Kommentera

