DAY Home hos Campadre

Tips: Just nu finns produkter från Day Home att köpa till kampanjpris hos Campadre. Den här kudden (gärna gånger två) och den vita pläden hade jag gärna klickat hem om jag inte hade infört ett mentalt köpstopp inför flytten. Kampanjen pågår under fyra dagar.

Vill du veta mer om Campadre kan du läsa här.

Det här inlägget postades i Företag. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till DAY Home hos Campadre

  1. Linruz skriver:

    Hihi satt precis och kikade på den jag med….men kund faktiskt hejda mig. 😉
    Även om den är urfin!!!!
    Kram kram Lina

  2. Så fina! Här är en till som hejdade sig. Ville ha mer änt två o en filt oxå… Kände att det blev för mycket o pengarna går just nu till Emmies rum. Hoppas verkligen kampanjen kommer igen inom en snar framtid!

    Puss!

  3. Kicki i Åre skriver:

    Själv klickade jag hem 4 kuddar… 🙂
    Ibland är det lite väl lätt att övertala sig själv att man _måste_ handla! 😉
    Men jag har letat efter de Day kuddarna ett tag nu så….

    Kram Kicki

    • camillasnyahem skriver:

      Ja, erbjudandet är liiiite för bra för att inte beställa, men det får vänta för min del. Grattis till ett bra köp! 🙂

  4. Nanna skriver:

    Ja jag tror att min plånbok stoppar mig med men ack vad fina!

    Ja De sjalarna is to die for! Även deras kläder är ju helt underbara!!!

  5. skruttansvarld skriver:

    Ahh,Campadre är min favorit!!! Shoppar alldeles för mycket där hahaha

    • camillasnyahem skriver:

      Ja, TACK för att du tipsade om sidan, shoppingsuget blev ju inte mindre precis. Haha. Jag kikade på solglasögonen jag med, fina.

  6. skruttansvarld skriver:

    Klickade precis hem ett par solglasögon….:)

  7. camilla skriver:

    Förstår att det råder köpstopp! Det är samma sak här, får inte plats med så mycket i lägenheten så tja.. tack vare strömavbrottet fick jag uppdatera garderoben istället.. trolla plats var det? Vita pläden hade jag annars tackat Ja till! 🙂

  8. På vår Udde skriver:

    Tusen tack för din fina kommentar. Den värmde så och jag blev mycket gladare på en gång! Sedan fick jag ett mail från dem som jag fotat, och hon skrev hur nöjda de var (även 11 åringen) och då kände jag att jag kanske är lite duktig i alla fall… Får jobba på självförtroendet tror jag…

    Känner mig hedratd att få vara med på din blogglista, det är en skara fin fina bloggar du har där! Tack!

    Kram Helena

  9. Camilla skriver:

    OMG!! Jag vet inte ens om jag vågar klicka på länken.. efter en KA och ett nytt Wii-spel så är man ju luspank.. Men man kanske kan kiiika lite.. med halva ögat. Ja, tittar bara med ena halva så kanske den hjärnhalvan uppfattar allt som fult och jag klickar inte hem ngt.. eller?! 😉
    Jag tror jag ska våga mej på et försök.

Kommentera

