Mjölkkanna från MIO

Fråga mig inte varför men jag är smått beroende av mjölkkannor! Mjölkkannor, kaffemuggar och ljushållare. Nu var det säkert tre år sedan jag köpte någon men när jag sprang på den här raringen på MIO för ynka 29:- fick den följa med hem. Det syns kanske inte på bilden men den rymmer ganska mycket mjölk – perfekt när vi har kalas här hemma. Har ni något sånt konstigt ni bara måste köpa ibland, trots att ni egentligen inte behöver ytterligare en till samlingen?

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Mjölkkanna från MIO

  1. Linruz skriver:

    Hihi ljuslyktor har en förmåga att smyga sig med hem här med och även olika kaffemuggar.
    Åhh den där kannan var ju urhäftig, skulle jag med kunna tänka mig.
    Kram och ha en fin dag
    Lina

  2. Mia ☆ skriver:

    Riktigt snygg var den ju också! Jag tenderar köpa ljushållare och ljusstakar av olika slag, och ett tag hade jag dille på blomkrukor =)

    Ha en fin torsdag!

  3. fia skriver:

    Vilken mysig kanna , Den skulle man ha .

  4. J skriver:

    Underbar mjölkkanna, ska minsan svänga förbi MIO imorgn och se om den finns. Jag samlar på lampor….

  5. Perlan skriver:

    Kannan är riktigt häftig. Har sett den hos leverantören med inte slagit till riktigt än.. Men med nu när man ser den i dina snygga bilder kanske man skulle göra slag i saken ändå 🙂
    kram kram

  6. Den är såå fin! Den ska def. inhandlas nästa gång man är på Mio. Som du säger, bra o ha vid kalas…

    Något jag måste handla, om jag ser något fint, är kaffemuggar. Kanske inget konstigt, men det är det, om man inte dricker kaffe! hehehe

    Puss!

  7. Ensamma mamman skriver:

    Men så läcker den var! och 29 kr är ju som hittat. Förstår att du inte kunde låta bli att köpa den. Kram

  8. Sofie skriver:

    Här en läsare som hittat tillbaka efter inte har varit så aktiv på att läsa bloggar på ett tag men här har hänt mycket! Ser att det blir nytt hus och flytt till Göteborg… Vad härligt! Vi ska med flytta till Göteborg men vi har bara 20 mil och flytta! Ett stort steg att flytta från familj och vänner men ändå en rolig upplevelse som vi aldrig kommer ångra… Återkommer till din härliga blogg! Trevlig helg! Kramar

    • camillasnyahem skriver:

      20 mil är inte så bara, det är ju inte direkt så att man bara åker hem och tar en fika. 🙂 Tänk om man kunde krympa avståndet, skulle inte tveka en sekund.

      Vad skoj att höra om en till som ska flytta, du får maila och berätta hur det går!

      Trevlig helg till dig med. Kram!

  9. Nanna skriver:

    jag är en sucker för fina filtar och ljuslyktor. Har hur mkt som helst här hemma…

  10. Johanna skriver:

    Jättefin kanna! Jag kan inte låta bli att köpa fina kannor, vaser och ljuslyktor i klarglas. Allt som är i klarglas tycks följa med mig hem nu för tiden!

  11. Catrin skriver:

    åh vilken härlig kanna!!

  12. stefanie skriver:

    Vill också ha en sånhär mjökkanna, men den va slut när jag va på MIO! Är den lätt att hälla ur, den ser lite ”rund” ut där man ska hälla. Eller spiller man lätt?

    • camillasnyahem skriver:

      Ska jag vara helt ärlig har jag aldrig använt den, jag köpte den strax innan vi flyttade och jag har inte packat upp den än eftersom vi inte flyttat in i huset. Jag har sett den i andra affärer med så håll utkik!

Kommentera

