Badrumsinspiration

Jag har letat efter badrumsmöbler som känns ”rätt” i över ett halvår utan framgång. Många badrumsmöbler kommer (som jag förstår det) som ett paket och i paketet är det alltid något som inte stämmer. Oftast gillar jag inte spegeln, eller priset. Det är dyrt med badrumsmöbler! Det ska tilläggas att jag bara letat på webben efter inspiration, kanske är det annorlunda när man får se det live i butiken? Det här från Kvik tyckte jag om, fast det stämmer inte alls överens med vad jag vill ha. Tips på badrumsinredning, någon? Skicka gärna med länkar till företag eller sidor så blir jag jätteglad!

Foto: Skärmdumpar från KVIK.

Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Badrumsinspiration

  1. Camilla skriver:

    Men tror du inte det går att bryta paketen, och beställa delarna styckevis också? Det borde ju gå, tycker man 🙂
    Det här ovan var himla snyggt. Men jag vet inte hur Kvik är nu, jag har hört FÖRR att deras leveranstid kan bli ofantligt lång ibland O_o

    Ha en härlig dag!
    Kram

    • camillasnyahem skriver:

      Jag vet faktiskt inte, det borde man ju få göra? Det är förmodligen mest på nätet som man köper hela paketet? Jag får kolla upp det.

      Jag vet inte hur KVIK är med leveranstider, men vi har ju ganska lång tid på oss innan huset är färdigt. Får se hur det blir, känns som att vi måste ta oss till fysiska affärer och kolla upp detta. 🙂

  2. Mia ☆ skriver:

    Otroligt snyggt och stilrent! Är dålig på just badrumsinredning, och även om vi kommer att ha stambyte här till senvintern har jag faktiskt inte satt mig in i ny inredning än =)

  3. Hemma hos Katta skriver:

    Tyckte också att badrumsinredningen ovan var toksnygg! Väldigt sparsmakat och modernt! Vi tittade på badrumsinredning för några månader sen och det verkar vara väldigt mycket vitt och svart tillsammans just nu även om jag förmodligen fegat ur och valt någonting helvitt ändå till slut! 😉

    Gillar när lådorna är stora som på bilden, sväljer en hel del!

    Ha en fin dag! Kraam /Katta

  4. Ruggigt snyggt! JAg gillar allt jag ser… Hoppas du lyckas ta dig ur denna djungeln!

    Puss!

  5. Kia skriver:

    Dom snyggaste badrum görs ju av ASPEN och är tillråga på allt så är dom ruggigt enkla och avskalade med grym kvalitet och sen att dom är svensktillverkade,super .Kolla in deras hemsida !!!

  6. /ZR/ skriver:

    Kolla in badrumsinredningen från Bathlife. Finns att beställa via bygghemma.se
    Vi har det i vårt badrum och vi är super nöjda.

  7. Anna skriver:

    hur lång år leveranstid hos Aspen?

Kommentera

