Badrumsinredning

Det är så bra att ha en blogg! Tänk vilken enormt stor samlad kunskap som kikar in här varje dag. Tack för att ni delar med er! Igår fick jag en kommentar från Hus nr 5 i inlägget där jag ber om tips på snygg badrumsinredning som inte kostar skjortan. Hon tipsade om märket Bathlife och naturligtvis spanade jag in det – och föll direkt! Inte nog med att möbelpaketet här ovan är precis vad jag och Niklas letat efter, priset är kanon! Naturligtvis blev vi lite fundersamma på kvalitén men då finns ju alla byggforum att tillgå (ett ovärdeligtt verktyg när man bygger hus). Där finns det recensioner på allt, och Bathlife hade fått väldigt fina betyg.

Hos samma bloggerska hittade jag den här golvbrunnen som jag sett tidigare men helt glömt bort. Rolig design som helt klart kommer göra badrummet mer personligt. Därmed kan vi säga: badrumsinredning – check. 🙂

Foto: Skärmdumpar från bygghemma.se och Drytrend.com

Det här inlägget postades i Inspiration, Nya huset. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Badrumsinredning

  1. Mia skriver:

    Vi har vedum och det är skitbra men ack svin dyrt…till det köpte vi ikea skåp för att kompensera lite 🙂

    Ha en fin dag, kraaaam M

  2. VA skönt att ni har det avklarat! Vad jag kan se på fotona kommer det bli kanonsnsyggt!

    Puss!

  3. Tina skriver:

    Wow! Det här verkar ju kanon! Något att komma ihåg inför nästa badrumsrenovering! 🙂

  4. Susanne skriver:

    Supersnygg inredning 🙂

    Kramen

  5. Camilla skriver:

    Snyggt!! Brunnen var ju riktigt härlig 😀

  6. sysslavidare skriver:

    Inte dumt – både prisvärt, snyggt och kvalité! 🙂

    Kram på dig!

  7. Sofie skriver:

    Det var jag som kommenterade här ovanför, blev visst en länk till den blogg jag försökte skapa i wordpress (men ändrade mig till blogspot igen) 🙂

  8. Anne skriver:

    Roligt att ni hittade ett prisvärt alternativ som dessutom föll er i smaken. Underbar brunn.

Kommentera

