Tips: Kampanj på Länna möbler

Just nu har min favoritaffär på webben, Länna Möbler, 10% rabatt på hela sortimentet. Som vanligt är det fraktfritt inom Sverige. Jag funderar på om jag ska passa på att beställa mina Tolixstolar nu eller om jag ska vänta så att de levereras lagom tills vi flyttar in i nya huset. Tål att tänkas på, men erbjudandet gäller bara denna månad. De här Gooseäggen från danska DAY har jag plats med i alla fall, de får gärna flyga hem till mig. Fraktfritt. 🙂

Foto: Skärmdump från Länna Möbler.

Det här inlägget postades i Företag. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tips: Kampanj på Länna möbler

  1. Linruz skriver:

    Härligt med lite fynd!!!
    Slå till på stolarna du vetja…
    Kram Lina

    • camillasnyahem skriver:

      Jag vet ju bara inte vart jag ska förvara dem tills vi flyttar in. Vårt ”mellanboende” är INTE stort. Får nog vänta jag…

      • Robin skriver:

        Det går alldeles utmärkt att beställa nu med leverans vid senare tillfälle. Det är bara att du anger i kassans meddelandefält när du tidigast vill ha leverans.

        Mvh Robin, lännamöbler.se

      • camillasnyahem skriver:

        Det är ju toppen, tack för infon!

  2. camilla skriver:

    Oh de dära är fina! Har tummat på dem inne på Elin Maria! Slå till! Vänta med stolarna, de brukar ju faktiskt ha 10% fler än en gång om året! 🙂 Kram

  3. Lina skriver:

    De är så fina de där äggen! Beställer du stolarna så kanske de kan få stå hos någon vän tills ni flyttar in? Ha det gott!

Kommentera

