Alla goda ting är tre

1. Kaffe och fika. En riktigt god kopp kaffe förgyller verkligen min dag, hur knäppt det än må låta.

2. Genom att gå in här skänks 10:- till Rosa bandet. Alla med blogg (eller exempelvis Twitter) kan göra detsamma! Glöm inte att klicka på er egen länk bara —–> http://www.cancerforsakring.se/?bannerId=2251

3. Håkans nya video. Fina Håkan, älskade Göteborg.

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Alla goda ting är tre

  1. Malin Svarar skriver:

    Skänken/sideboardet kommer från IKEA (se mitt senaste inlägg).

    Åhh jisses som du frestas:) Själv skänkte jag inredningsdetaljer till ett rosabandet-lotteri igår:) Känns bra!

  2. camilla skriver:

    Hej, jag har läst din blogg länge titt som tätt nu och jag kommer alltid ihåg bloggnamnet eftersom jag också heter Camilla och gillar inredning 🙂

    Tänkte att det kanske skulle vara kul att veta varför jag läser din blogg 🙂
    ha det bra!

  3. Oj, den där kladdkakan såg verkligen mumsig ut.

  4. Hanna skriver:

    Hej! Kika gärna in på min blogg och spana in min höstoutfit, senaste fotoprojekt och lite annat smått och gott. http://wordsbyme.se är adressen. Trevlig kväll!

Kommentera

