Veckans bloggtips: Timon HOME

Den här veckan hade jag jättesvårt att välja ut bilder från veckans blogg, Timon HOME. Den är ju så fin, och den måste jag ha med, och den, och DEN! Christina som driver bloggen tar helt fenomenala bilder! Det roligaste med bloggen är att vi läsare får följa med och se hur deras lägenhet renoveras (kategorin ”Före Efter” är min min favorit) tills dess att den säljs. En klar favoritblogg hos mig!

Foto: Timon HOME.

Det här inlägget postades i Veckans bloggtips. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Veckans bloggtips: Timon HOME

  1. Sara skriver:

    Vilka underbara bilder!

  2. Camilla skriver:

    Vilken härlig blogg. Jag gillar verkilgen dina veckans bloggar 😀 Du hjälper mej att komma till de bloggar jag gillar, och som jag inte har tid att hitta. Tack!!

    Ha en riktigt härlig helg!!
    Storkramen

  3. Jepp! Där måste jag kika in… TAck för tipset!

    Puss!

  4. Caroline skriver:

    Vilka fina bilder! Lila ranunklar var verkligen fint!

  5. Sophie skriver:

    Hej! Vilken bra o inspirerande blogg du har!
    Undrar om du har sett nånstans ett Peace märke som man kan ha i inredningen, i trä el nåt annat material

    Tacksam för tips!
    Ha en härlig helg!

  6. Sophie skriver:

    Hej igen! Oj dom i zink va alldeles för små & göra eget är dödsdömt…..
    Men det va precis ett sånt jag tänkt!
    Får väl glömma det då,
    men Tack så himla mycket för att du tog dig tid!

Kommentera

