Testar

image

Jag är förmodligen den sista i världen, men nu kan jag blogga från mobilen! Hoppas jag, om detta funkar. 🙂 Som ni ser på bilden är det lite kaos här hemma. Vi hörs! 🙂

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Testar

  1. Du verkar ändå ha koll på packningen tycker jag!

    Puss!

  2. gella skriver:

    Haha, då är jag nog ensam kvar som inte bloggar från mobilen! 😉 Men så länge jag inte har något surfabonnemang så stannar jag kvar att vara den enda… 🙂

  3. camilla skriver:

    Nope! Du är inte sist ut 😉 Ordnat kaos skulle jag säga, hoppas de går bra för er! Kram

  4. Det verkar som att allt flyter på. Precis som de andra säger: Ordnat kaos. 🙂

    Kram från Lotta

  5. Camilla skriver:

    Här var det packat.. 🙂 Spännande.

  6. Proforma - Irene skriver:

    Nej, jag lär nog bli den siste att blogga från mobilen. Använder min mest att lyssna på radion med! 🙂

  7. Nej du är inte den sista, jag har inte hajjat hur det fungerar att blogga fårn mobilen 😉

  8. jenny skriver:

    Jag har inte heller förstått det där med mobilbloggning så än är du inte sist:-)
    Här har vi också börjat packa lite smått men det går trögt. Vet ju inte vart man ska börja.
    Kram

  9. Smulan skriver:

    Hihihi,du är inte ensam om det,trust me !!!!!!!!! :o)

  10. MammaMorran skriver:

    Haha, jag kan inte heller det men funderar på en ny mobil så då ska jag lära mig det 🙂
    Önskar dej en fin söndagkväll!
    Kram
    MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

  11. Näää, jag kan inte heller blogga från mobilen, fniss. Ser att du har lite på G hemma hos dig 🙂

    Kraamiz aka

  12. Härligt att det funkade! Jag har aldrig provat på att blogg från mobil, måste ta och testa det 🙂 Lycka till med flytten!

Kommentera

