Ett litet uppehåll

Hej alla fina som kikar in här dagligen, trots dålig uppdatering! Men usch, nu är det tungt och mycket här. Känns som att jag knappt hinner upp till ytan för att hämta luft innan jag dras ner igen. Vi har åter igen tagit på oss allt för mycket arbete, när ska jag lära mig att en vanlig normal vardag är nog stressfullt? Jag vet inte när, men jag kommer tillbaka. Kram.

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Ett litet uppehåll

  1. gellabella skriver:

    Ta det lungt och ta hand om dig! Jag har dig på bloglovin och ser fram emot fortsatta inlägg när de än dyker upp. 🙂 Klokt av dig att ta paus och komma ifatt -det brukar löna sig!! ❤

  2. Mrs. b skriver:

    Ta det lugnt och sköt om er! (Hmm, lättare sagt än gjort… jag vet…)
    Självfallet ska du ta en paus när det är mycket!

  3. smyckestokig skriver:

    säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad

    mvh malin

    http://smyckestokig.blogg.se/

  4. Linruz skriver:

    Vännen vi finns här när du känner att du behöver skriva av dig och när tiden räcker till igen.
    Kram frånn mig och hoppas att livsiuationen blir bättre snart.
    Kram Lina

  5. Dina besökare finns kvar. Ibland måste man pausa och andas. Ta det lugnt så ses vi när du har tid och lust igen. 🙂 Följer dig på bloglovin’ så jag missar inget. 😉

    Kram från Lotta

  6. Lili skriver:

    Lycka till med allt!
    Ser fram emot när du kommer tillbaka sen 🙂

  7. Tina skriver:

    Lycka till med allt som ska göras!

  8. Maja/Cactusvit skriver:

    Ibland måste man få stanna upp och prioritera bort annat. Vi finns kvar här när du åter igen har tid att sitta framför bloggen! Kram från mig!

  9. Så är det ju ibland tyvärr. Man är ju inte stålmannen….

    Hoppas du snart kommer tillbaka.♥

    Puss!

  10. Hemma hos Katta skriver:

    Usch, precis sådär känner jag också ibland och framförallt efter att ha blivit mamma. Att hinna med allt som ska hinnas med och dessutom hinna med en blogg tar på krafterna…

    Jag som gillar just din fina blogg hoppas såklart på att din paus inte blir alltför lång!

    Kraam /Katta

  11. Kicki i Åre skriver:

    Sköt om dig ! Och lycka till med flytt och allt ! 🙂

    Kram Kicki

  12. camilla skriver:

    Förstår precis! Inte längesen jag kände just som dig! En paus kan vara välbehövligt, hoppas flytt och allt går bra nu och att du snart är tillbaka! Kram Camilla

  13. Ja precis vi finns kvar här, det viktigaste är att du tar hand om dig själv.
    Kram på dig!

  14. Anna N skriver:

    Ta det lugnt och ta hand om dig och familjen!

    Kikar in här emellanåt och kollar när du är tillbaks 🙂

    Kram
    Anna

  15. camilla skriver:

    Det blev ingen rolig fredag det här.. Tack, tack för omtanken snälla du! ❤

  16. Camilla skriver:

    Ta hand om er!!

    Kram!!

  17. Sofie skriver:

    Ta det lugnt och tänk ”lugn, jag hinner”, det är ett litet mantra som brukar hjälpa mig när jag är uppe i varv!

    Kul att du är med och tävlar, lycka till 🙂
    Kram, Sofie

  18. Sara skriver:

    Hejsan

    Vilken fin blogg du har 🙂 Här kikar jag gärna in igen.
    Kram

  19. Mrs. b skriver:

    Hoppas allt går bra för er i flyttbestyren och att ni hinner pausa med lite glögg mellan varven… 🙂
    (Här provsmakade vi årets Blossa förra helgen – den var god!)

  20. Emma skriver:

    Hej!
    Ville bara lämna ett avtryck. Har läst din blogg några gånger och gillar det jag ser.
    Ser fram emot uppdatering.

    Kika gärna på min hemsida http://www.madebyemma.se

  21. Vad synd.. hoppas att det känns ljusare snart 🙂
    Kram
    Ps. Är tillbaka på min gamla blogg igen 🙂

  22. Camilla skriver:

    När kommer du tillbaka…?? Jag saknar ju dej!!

    Kram

Kommentera

