Tävlar hos Linruz

Denna totala brist på julkänsla måste botas! Jag tänkte försöka mig på att vinna den här söta tomten från Maileg som tävlas ut hos Linruz i samarbete med House of Linnea. Håll tummarna för mig! 😉

Det här inlägget postades i Tävlingar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tävlar hos Linruz

  1. Iris skriver:

    men oj vilken söt tomte.. får nog kika in till den tävlingen jag med!

    Förresten så kan du vinna grafisk konst på min blogg just nu! om du är sugen på att tävla lite till! 🙂

    kram /iris

Kommentera

