Julkrans

Här i veckan var jag och min svägerska på Gunnebo slott och lärde oss att binda kransar. Det var jättemysigt och riktigt roligt! Jag och mitt tålamod var kanske inte jätteduktiga, inte så att jag kastar min utbildning i sjön och startar ett kransbindarföretag (hej konkurs), men detta kommer jag absolut göra fler gånger. 🙂

Det här inlägget postades i Trädgård. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Julkrans

  1. Camilla skriver:

    Är det din krans?? Isf. kan du få komma hem till mej och binda en sådan superfin krans. Jag är typ sämst på att binda kransar.. 😦 Där ryker mitt tålamod och jag vill bara kasta kransen i golvet och stampa på den. Man kanske skullegå en kurs en dag.. 😀

    • camillasnyahem skriver:

      Ja det är min krans. Alldeles själv har gjort den. 🙂

      Ja gå en kurs, om jag klarar det så gör superpyssliga du också det!

  2. Mrs. b skriver:

    Jamen den var ju jättefin, kransen!

  3. Den var helt ljuvlig ju! 🙂

    Kram från Lotta

  4. Den blev ju riktigt fin. Skulle oxå vilja gå en sån minikurs…

    Puss!

  5. Den blev ju jättefin! Vad duktig du är.

    /Linda

  6. HUSnrNIO skriver:

    Jag älskar ju pyssel så sådana här fina kransar som din njuter jag av att se på bild=) Ha en trevlig tisdagkväll.

Kommentera

