Making friends

Några sekunder efter jag tagit de här bilderna flög Ebbot genom luften. Hans nya kompisar uppskattade inte att en terrier sprang in i hagen! Men skam den som ger sig, Ebbot fortsätter att hälsa på och har gett sig tusan på att bli kompis med fåren. Han är inte terrier för inte. 🙂

Usch hörrni, jag har hört ett rykte på stan som säger att det är jul snart, stämmer det? Då är det väl dags att börja leta efter julklappar antar jag? Jag har god lust att ringa Tomten och ställa in julen som en riktig liten Grinch men så elak ska jag väl inte vara. Eller…?

Trevlig helg på er!

Det här inlägget postades i Djuren. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Making friends

  1. Maja/Cactusvit skriver:

    Haha, vilken tuff liten Ebbot ni har! =) Men som sagt, han är ju terrier…

    Det klart du inte ska ställa in julen, skippa alla krav runtomkring och njut istället av alla mysiga intryck och juliga dofter. Det viktigaste är ju trots allt att bara vara tillsammans.

    Ha en riktigt skön lördag, kram från mig! /Maja

  2. Gullig Ebbot 😉 Jag har noll och ingen julstämning ännu så för min del får du ringa tomten och ställa in, men ska försöka mig på att sätta på lite julmusik ikväll och mysa här hemma så hoppas jag att stämningen infinner sig illa kvickt!

    Önskar dig en mysig kväll! Kramar/Anna

  3. Vilken cool hund ni har! Himla tufft av honom att bara ge sig in i hagen sådär. hihi 🙂

    Huh ja… påminn mig inte. Jag börjar få panik! Julpanik!!!

    Kram!

  4. sandralinnéa skriver:

    Oj så sött! Man kan inte tro att fåren har något emot Ebbots närvaro där 🙂

  5. Lisette skriver:

    Hej!

    Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.

    Med vänliga hälsningar,
    Lisette

  6. jenny skriver:

    Kan tänka mig att det blev livat i hagen när Ebbot kikade in:-)
    Kram

Kommentera

