Tine K

Danskarna kan sin design, minst sagt. Svenskarna, finnarna och norrmännen kan de med men danskarna är enligt mig snäppet bättre. När jag och maken besökte Köpenhamn för några år sedan minns jag hur vi stod med hakorna i bröstkorgen flera gånger och förundrades över hur designat allt var. Vi såg till och med byggbaracker med fönster från golv till tak. Byggbaracker! Om du läser här hos mig Tomten får du gärna komma med en skål från danska Tine K till mig. Den kan vara svår att få tag i men du kan klicka hem den här. Direktlänk, det kan du inte missa Niklas…..eh jag menar Tomten. När du ändå är där och klickar får du mer än gärna klicka hem den här också. Om du klickar hem den måste du även klicka hem denna, jag kan inte bara ha en. Amen och tack. 😉

Foto: Tine K Home

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tine K

  1. Camilla skriver:

    Jag älskar både min svart och vita skål… OCH min hagedornhagentavla.. 😀 Hoppas ”tomten” också kan göra dej lika nöjd.. hihi.. 🙂

    Storkramen!!

  2. Hihi! Hoppas ”tomten” fattar piken! Min ”tomte” får gärna komma med samma till mig 😉

    Puss!

  3. Anna skriver:

    Danskarna kan definitivt sin sak, men har du kollat på islänsk design? De är också grymma!

Kommentera

