GOD FORTSÄTTNING

På nyår trostade vi våra envisa förkylningar och begav oss iväg på festligheter. Jag och maken stod för förrätten: västerbottenostpaj med tillbehör. Huvudrätten lyckades jag inte fånga på bild men till efterrätt serverades kolapaj med lingongrädde. Barnen fick en ”festlig” igelkott. Jag såg den inne hos Victoria på Matplatsen och tyckte att den var så söt, våra kottisar såg mest ut som farliga råttor och att barnen vågade äta är ju ett under. 🙂

Välkommen 2011!

Det här inlägget postades i Högtider. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till GOD FORTSÄTTNING

  1. Karin skriver:

    Så mycket gott, ser läckert ut.

    Igelkottarna har jag också spanat in hos Victoria, de är ju såå söta, måsta också prova dem nångång.

    God fortsättning på 2011!

  2. God fortsättning gumman!

    Jag tyckte igelkotten/råttan var festlig!

    Puss!

  3. Camilla skriver:

    God fortsättning!!
    Hoppas ni har det bra 🙂

    Vet du.. jag blev galet hungrig nu och mest sugen blev jag på igelkotten.. mm.. korv och mos 😛

  4. Mrs. b skriver:

    Ser gott ut det där!

    God fortsättning på det nya året!

  5. Linas inredning skriver:

    God fortsättning till dig också!
    (jag skickade en kommentar när jag var inloggad så det var kanske inte tydligt att det var just jag -linasfinablogg står det iaf). Kram på dig!

  6. linasfinablogg skriver:

    God fortsättning till dig också!

  7. Gullig igelkott/råtta! God fortsättning!

  8. Dessi skriver:

    Ser läckert ut! 🙂 Gillar ”råttan” 😉

  9. ensamma mamman skriver:

    O va härligt de ser gott ut! God fortsättning och hoppas att 2011 blir ett härligt år för er! Kram

  10. jenny skriver:

    detsamma till er. Vilken härlig nyårsmiddag ni verkar ha njutit av.
    Kram

Kommentera

