Luxury från Mimou

Som flugorna på skiten. Står det text på något så kan ni ge er tusan på att jag älskar det, vad det än må vara. Jag fallit för den här kudden från Mimou, något att skriva upp på önskelistan, helt klart. Just nu har dessutom Sveriges bästa (enligt mig) webbutik Länna Möbler ett fint kampanjerbjudande på kudden så jag antar att det står skrivet i stjärnorna att den vill flytta hem till just mig. Jag väljer att tro på ödet i stunder som dessa.

Foto: Länna Möbler

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Luxury från Mimou

  1. Caroline skriver:

    Den där har jag också spanat in. Love it! Känns lite onödigt med ytterligare en kudde här hemma men kanske att jag skulle slå till ändå… Fick en släng av beslutsångest – igen!;)

  2. KLart att du ska tro på ödet! 😉 Den är sååå fin!

    Puss!

  3. Vilken underbar kudde! En sån vill jag gärna ha…
    Kramen.

  4. Den är verkligen helt underbar. Jag är som du, väldigt svag för typsnitt och texter. 🙂

  5. Camilla skriver:

    Snygg kudde.. och givetvis är det så att du ska ha en sådan hemma. Bland alla de bokstäverna står det nog Camilla ngnstan.. Och då skulle det ju innebära att jag också ska ha en sådan i mitt hem.. Eller hur? 😉

    Hoppas ni har det bra!!
    Kram

  6. camilla skriver:

    Kan inte annat än att instämma! Fantastisk! Och ja.. det kan nog ligga något i det Camilla skriver ovanför 😉

  7. Ingrid skriver:

    Härlig kudde, klart den ska hem till dig!!!

    ~Ingrid

  8. Test är snyggt och ännu finare när det är ord som betyder något. Jättefin kudde med tänkvärda ord.

  9. Camilla skriver:

    Du är saknad!! 🙂

  10. Maja/Cactusvit skriver:

    Det klart att det är ödet som talar när man hittar något som mycket gärna vill följa med hem, i alla fall kan man övertyga mannen om det! =)

    Vad roligt att du tycker om bilderna och Lina är så klart helt fantastiskt duktig! Det är verkligen med en stor lycka som vi går igenom graviditeten och längtar som bara denna efter att få bli en liten familj. Tycker gärna att lilla hjärtat kan komma snart, han behöver inte alls vänta tills den 21 feb.

    Kram på dig! /Maja

Kommentera

