Nyheter från GRANIT

Bra förvaring är ju på något sätt A och O för ett fungerande hushåll. Kolla bara in hur mycket bättre vinnaren av tävlingen ”Organiserad förvaring” fick det. I nya huset kommer det förmodligen finnas flera av de fina nyheterna från GRANIT. I alla fall om den här bloggerskan får bestämma. 🙂

Det här inlägget postades i Företag. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Nyheter från GRANIT

  1. Den översta hade gärnat få flytta hem till oss. För den ser ut att rymma mycket skit som man inte vill ska synas…

    Puss!

  2. Nanna skriver:

    De är grymma på förvaring! Sedan har de supersköna sänglakan med 🙂

  3. Camilla skriver:

    Granit har supermycket snygg förvaring. Var där för ngn vecka sedan och jag hade mer än gärna kommit ut med flera saker från deras sortiment. Plånkan ville inte detsamma, och det är ju tyvärr den som bestämmer allt för ofta. Men men, man kan ju gå dit flera gånger och handla ngt då och då.. så har man snart allt man vill ha 😉

  4. Anita Gustafsson skriver:

    Tar oftast en sväng på Granit i kungens kurva när jag passerar från Huddinge, är en favoritaffär, senast köpte jag fotokub till Elle, med Elle på toppen och botten samt mormor,morfar,farmor och farfar runtom kul idé. Deras förvaring är rå men prydlig gillar det. Hoppas att ni har det bra i Götet och är friska. Säger stort Grattis till firandet enligt inlägg i F.
    kram och ha det gott.

  5. Granit har massor som är bra! De här nyheterna har jag inte sett.

    Det är ett Ballingslövkök hemma hos mig. Minns inte modellen på köket just nu. Luckorna är hyfsat lättat att torka av. Fläckar syns mer än på ett träkök fast jag väldigt nöjd med köket.

    Kommer du att skriva vart ert hus ska byggas? Lite extra spännande tycker jag eftersom det är här någonstans i Göteborg.

  6. De har ju så mycket fint! Och ordning och reda är ju aldrig fel…
    Kramen.

  7. Läckert! Granit har mycket bra förvaring! Och snyggt är det också! 🙂

  8. Mallan skriver:

    Snygg förvaring! Gillar det mesta hos Granit! =)

  9. Charlotta skriver:

    Åh, så mycket fint. Försöker läsa ikapp mig lite hos mina favoriter…

    Ha en fin fredag!
    Kram från C

Kommentera

