Blombröllop

Hej alla fredagsglada besökare (och hej till alla er som ska jobba eller göra något annat som gör att ni inte riktigt har den där härliga fredagskänslan)! 🙂 Ni skulle ha sett mig när jag tog det här fotot med von oben-perspektiv. Höjdrädd som jag är stod jag på Tolixpallen och skakade. Vad gör man inte för konsten? Haha!

Tulpanerna fick maken av mig igår när vi passande nog firade blombröllop. Tänk att det var fyra år sedan vi hade vårt livs bästa dag (jag tror jag vågar prata för maken också) på Rockelstad slott i vackra Sörmland. Det var kallt, marken var täckt av vit snö och solen sken. Tillsammans med våra familjer och vänner firade vi kärleken och jag är så tacksam över att ha fått uppleva en sån fantastisk dag! Ett roligt minne är när jag under den borgerliga vigseln var så nervös när jag skulle skriva på vigselbeviset att min hand liksom krökte sig och det strecket jag kladdade ner på pappret var allt annat än min namnteckning kan jag meddela.

Hoppas ni alla får en trevlig helg! Här vankas det bland annat ett besök i Ullared (det är farligt att bo så här nära, bli inte förvånade om ni ser en ”Camillas collection” nästa gång ni besöker Gekås) och knattebio med dottern och hennes kusin.

Kram till er!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Blombröllop

  1. Charlotta skriver:

    Vilka underbara bilder! Lovely! 🙂

  2. Charlotta skriver:

    Och så råkade jag skicka kommentaren innan jag var färdig…

    GRATTIS till bröllopsdagen! Februari är en fin månad att fira bröllopsdag på, vi firar den 20:e. 🙂

    Kram kram

  3. Anna skriver:

    Åh, grattis på er bröllopsdag! Vi firar också fyra år, fast den 14:e april och då var det 23 grader varmt med strålande sol i Eskilstuna. :] Sjukt vad tiden springer i väg, speciellt när man fått barn också!

    Är smått avundsjuk på att ni har så nära Ullared. Kanske är bra med alla mil dock för min egen skull, för jag skulle nog shoppa ihjäl mig. ;]

  4. Vackra bilder och härligt med bröllopsdag! Hoppas att det blir riktigt många…
    Så kul med ett besök på Gekås…alltid lika spännande!
    Ha en riktigt härlig helg.
    Kramen.

  5. Camilla skriver:

    GRATTIS till er båda 😀 Hoppas ni får en helt underbar helg.. Och Gekås.. fy vad avis jag blev nu!! 🙂

  6. Mrs. b skriver:

    Grattis på bröllopsdan!

    Här har du en som ännu inte besökt Gekås (trots mina 12 år i Götet…) 🙂

  7. Charlotte skriver:

    Hej och Välkommen in i min smyckesblogg, unika & handgjorda smycken gjorda av mig. Som garanterat ingen annan på stan har!
    Stora ringar, örhängen (nu även i äkta silver 925), personliga namnsmycken, Mamma-gravidsmycken, halsband mm. Kika gärna in , hoppas att du hittar något fint eller bara låt dig inspireras! 🙂

    / Charlotte EnelfindelMar

  8. Vilken härlig bild! Och grattis på bröllopsdagen!

    Kram Dessi

  9. Anna skriver:

    Grattis!!!

    & tack för fin röst på mitt kollage:)

  10. Linruz skriver:

    Stort grattis i efterskott.
    Bilderna är underbara…allt för konsten eller ?
    Ha en underbar helg
    Kram Lina

  11. Hemma hos Katta skriver:

    Grattis på bröllopsdagen, i efterskott! Det måste vara såå mysigt att få minnas tillbaka sin bröllopsdag och komma ihåg alla nervpirrande känslor i just den stunden!

    Jag har faktiskt aldrig besökt Gekås men så bor jag en bra bit ifrån också. Fast det skulle ju vara bra spännande att få åka dit en dag efter att ha hört och sett allt om cirkusen Ullared! =)

    Ha en fin lördag!

    Kraam Katta

  12. Anita Gustafsson skriver:

    Hoppas att ni hade en fin 4årsdag! Vad tiden går, ni var så fina och det var så vackert ute
    gnistrande som det ska vara på ett bröllop. Så glad att jag /vi fick vara med.

    Det finns nog mycket fint och billigt i Ullared men jag får knottror på kroppen av obehag när jag hör namnet. Var där en gång för många år sedan och sa aldrig igen och så är det.
    Vi får se hur det blir framöver….

    Kram

Kommentera

