Lykta från Gekås

Igår åkte jag, svägerskan och en granne ner till Gekås. Jag åkte mest med för skojs skull men kom ändå hem med tre välfyllda gula kassar. Mest med tvättmedel, sköljmedel, diskmedel och annat som jag gillar att alltid ha hemma. Och strumpor. Flera tusen strumpor, ungefär. På inredningsavdelningen hittade jag den här lyktan för 49:- som fick slinka ner i vagnen den med. Kommer stå fint på det vita sideboardet inne i vardagsrummet i nya huset.

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Lykta från Gekås

  1. Camilla skriver:

    Alltid trevligt med en tripp till Gekås 😀 Vill också dit, men jag får nog vänta till hösten eller nått 🙂
    Ljuslyktan ser finfin ut.. är det metall eller?

    Ha en mysig söndag!
    Kram

  2. gella skriver:

    Skulle gärna ha nära till Gekås för jag älskar också att hamstra nödvändiga grejer! Men det är lite för långt från Västerbotten… 😉

  3. Gekås är grymt nice! 🙂 Blir till att åka dit och fynda inför kommande bebis!

  4. camilla skriver:

    Jag har aldrig besökt det populära varuhuset, ska väl inget säga innan jag varit där!
    För lyktan ser ju onekligen ut som ett kap! Hoppas du haft en skön helg!

  5. Verkligen ursnygg! Jag önskar att jag bodde lite närmre Gekås ibland…
    Kramen.

  6. Pernilla skriver:

    Söt lykta. Kul att komma hem med nåt mer än bara tvättmedel, shampo och pasta.

  7. Emma skriver:

    Supersnygg lykta från Gekås! Älskar att fynda där! : – )

    Ha en fin kväll!

    KRAM

Kommentera

