Alla (sjuka) hjärtans dag

Kikar in för att skicka ett hjärta till var och en av er, mina fina besökare! ♥♥ Hoppas ni får en fin dag tillsammans med familj och vänner. Här hemma ”firar” vi inte denna dag, mer än att jag ska ge Lea extra många pussar idag. 😉 Och så sms:ar jag HJÄRTA till 72 900 så skänker jag 50:- till hjärtforskningen. (Lär mer här). Ha en hjärtans fin dag!

Foto: Martha Stewart.

Det här inlägget postades i Företag. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Alla (sjuka) hjärtans dag

  1. Mia skriver:

    Här hemma bor ett litet hjärtebarn, min lilla Alice som föddes med ett hjärtfel! Ska genast smsa:) kraam

  2. Hej hej!

    Vilken fin tanke. Precis den slog mig också idag faktiskt… min pappa har haft många hjärtinfarkter och gjort en bypass-operation. Min farfar dog i hjärtinfarkt. Så det ligger i familjen med svagt hjärta.

    Idag tycker jag är en ypperligt fin dag att skänka en slant till just Hjärt Lungfonden.

    Kram från Lotta

  3. Camilla skriver:

    Hoppas ni hade en mysig dag igår, och att det blev många pussar 😀 Vi firar inte heller denna dag ngt speciellt, vi båda var rätt slut igår kväll så efter maten deckade vi i soffan.. 😉

    Kram!!

Kommentera

