Sneda vinklar

Idag är jag osams med min kamera. Ett tag var det nära att jag hivade ut den genom fönstret, men det är ju synd att skylla på kameran när det är den som håller i den som det är fel på. Jag försökte få till räta vinklar och det gick bara inte. Så ni får hålla till godo med ett snett kort idag. Och en ganska sne bloggerska. GRR!

Trevlig helg! 🙂

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Sneda vinklar

  1. Ärsch jobbigt när de bråkar och har sig 🙂 Hoppas du också får en trevlig helg!

  2. Ha,ha ja det är inte alltid så lätt…
    Jag känner så väl igen mig 😉
    Men ha en riktigt bra helg!

  3. Camilla skriver:

    Man kan inte få bra bilder alltid.. Igår fick jag bara bilder som blev oskarpa. Skitstörigt!!
    Men men.. så är det ibland 😀

  4. Åh, jag vet precis hur det är. De där räta vinklarna kan göra mig tokig! Det blir ju så klart lättare när man har stativ, men oftast är jag lat och orkar inte…. men många gånger inser jag att jag måste ta fram det. 😀

    Hoppas du får en fin söndag!
    Kram

  5. Nanna skriver:

    känner också igen mig och jag har ett tålamod som nästintill inte existerar när det gäller sådant! Men fotot var ändå rätt coolt 🙂 Hoppas att du har haft en underbar helg och att du också fått en massa sol! 🙂

  6. tinajo skriver:

    Ja, tänk att en sak kan göra en så frustrerad i bland! Inte bara den för den delen, jag kan räkna upp en massa saker som inte gör som jag vill… 🙂

  7. Linas inredning skriver:

    Det kan inte alltid bli rakt 😉 Jag lyckas få det snett även när jag använder mitt stativ (som har vattenpass). Ha en skön eftermiddag!

  8. Jag tycker bilden har karaktär, det lilla extra =)

    KRaM tina

  9. Ann-Louise skriver:

    Det där kan göra mig tokig också.
    I vilket fall så tar du jättejättefina bilder! 🙂

    Vi sitter bänkade framför ”Salong för alla åldrar”. 😛 Det har blivit allas favorit.
    Kram

Kommentera

