Resa

Förra veckan köpte jag en ask som ser ut som en bok. ”Omslaget” är en bild över London, det fanns även Paris och New York men eftersom London är favoritstaden fick det bli den. Jag försökte fota den samtidigt som jag fotade mina sneda vinklar och det gick ju som ni vet inte vidare.

Det kan ha berott på att jag fick ”hjälp” av min underbara unge. Mamma jag tar den. Så.

Jag får fota den vid ett annat tillfälle. 🙂 Apropå favoritstäder så sitter jag och kikar på hotell i Barcelona. Den här bloggerskan fyller 30 imorgon. TRETTIO! Jag förstår att man inte kan resa ifrån sin åldersnoja men jag sitter hellre och funderar över hur fort åren går i en varm, spännade stad än i svinkalla Sverige. Ge mig värme (och en antirynkkräm) så kommer jag nog över det här också om ett tag. 😉

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

21 kommentarer till Resa

  1. Susanne skriver:

    Känner igen de där barnfingrarna när man försöker fota. Man får vara snabb i vändningarna om man ska lyckas. 🙂
    Den här bloggerskan fyller minsann också år imorgon. Eller idag eftersom klockan passerat midnatt. Grattis till oss! 🙂

  2. Vad läcker, var köpte du den? Grattis på födelsedagen!

  3. Camilla skriver:

    Ja må hon leva, ja må hon leva, jaaaaa må hon leva uti hundrade åååååår.. *med skränig morgonröst, jag har precis vaknat*

    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

    Kram!!

  4. Grattis! Vad härligt att fylla år! Och vad det gäller din ålder så går det snabbt vidare 😉
    Ha det bäst!
    Grattiskramen.

  5. Linda skriver:

    Grattis!!! Äh 30 är ingen ålder, du är säkert lika fräsch som en nyponros! Hur som helst låter det härligt med Barcelona. Annars London kanske? De har redan krokusar i rabatterna (ska dit i mitten av april) men lika varmt som i Barcelona är det förstås inte.

  6. Vad läckert! Jag hade ju inte sagt nej till en på Paris! 😉

    Åh… STORT GRATTIS!!! Hoppas du får en underbar födelsedag! 🙂

    Grattiskramar från Lotta

  7. tinajo skriver:

    Hihi, mysigt med lite hjälp på traven! 🙂 Ser fin ut i alla fall!

  8. Grattis!!!! Hoppas du har en underbar dag!

    Puss!

  9. Mrs. b skriver:

    Grattis grattis på födelsedagen!!! Hoppas du får en toppendag!
    Men jag måste säga att 30 låter ungt för mig – plussa på 7 så vet du vad jag fyller imorgon! 🙂

  10. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en toppen dag!

  11. Bella skriver:

    GRATTIS!! Klart du ska åka till värmen och fira 🙂

    Vilken läcker låda!!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

  12. Liza skriver:

    Jättefin låda.. och söta små hjäpsamma fingrar som finns med på bilden! Inte helt fel med hjälpredor: 😀

    Önskar dig också ett stort GRATTIS på födelsedagen!
    Kram!
    Liza

  13. Bodil skriver:

    Stort varmt grattis på födelsedagen. Hoppas din dag blir underbar!

  14. s. skriver:

    Stort grattis i efterskott! 🙂

  15. Jessica skriver:

    hihi, tänk skulle se om du hade skrivit något i din gamla blogg, då märker jag din nya bloggadress! jättefin blogg du har! 😀 såg att lea har en sån där apa som tommy oxå har. fast tommys är inte i lika bra skick. 😛

  16. Proforma skriver:

    Jag vet precis vilken låda det är, har också sett den… läcker!
    Kan man däremot inte säga om MIN ålder! 🙂
    Grattis i efterskott… 30 är ungt!
    Irene

  17. Nanna skriver:

    Grattis i efterskott!!!
    Hoppas att du fick en alldeles underbar dag!!!
    Firade du den stort?

    Lådan är ju alldeles underbar!!! Var kan man hitta en sådan?

    Kram!

  18. Anna skriver:

    Har varit lite frånvarande på grund av sjukdom så säger GRATTIS i efterskott, tanten! ;] Hoppas du fick en riktigt mysig dag med familjen och fina paket. :]

Kommentera

