Helgen

Mars månad! Jag ser slutet på den här tunneln av mörker och isiga promenader. Varje rastning av Ebbot är en rysk roulette, minst sagt. 🙂

Tack för alla gratulationer här i bloggen, vad goa ni är! Helgen spenderades i hemstaden där jag blev uppvaktad och fick jättefina presenter. Bland annat en Iphone 4, Wegners Y-stol, ljus och ljushållare från Cult Design, presentkort och blommor. Och av mina underbara vänner fick jag en helg jag aldrig kommer glömma. Förutom att jag fick spendera tid med mina tjejer fick jag en ansiktsbehandling och frisörbesök vilket var ganska exakt vad jag behövde. Rynkorna känns mindre djupa och håret går att borsta igenom på mornarna utan att behöva förklara krig. Tack alla för helgen!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Helgen

  1. Åh en Y-stol… Nu blev jag avis… Grattis i efterskott!

  2. Mrs. b skriver:

    En Y-stol säger du… vilken fin present! (Och de andra med)

  3. Vilken härlig helg… Också lite avis på den där Y-stolen! Den vill vi allt se i bild! 🙂

  4. Nanna skriver:

    Låter som en underbar helg!
    Där påminde du mig att jag måste gå till min frisör och fixa mitt hår… suck!

  5. Ensamma mamman skriver:

    Det låter som en underbar helg. Kram

  6. Vad fint!!!
    Kramar och trevlig helg

  7. Vilken härlig helg det låter som och vilka underbara foto du bjuder på! Lovely! 🙂

    Stor kram!

Kommentera

