Haga

Jag har ju länge velat ta mer ”ögonblicksbilder” och blogga med mobilen så nu kommer det ett litet testinlägg från när jag var i Haga tidigare idag på ett lunchmöte.

Nu ska jag och Lea göra semlor, ha en fin eftermiddag! Kram

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Haga

  1. Åh, vilka fina skyltar…är minsann lite svag för sådana!
    Kramen.

  2. Vilka vackra skyltar och underbart härliga rosor. 🙂

    Ha en fin kväll!
    Kram från C

  3. Linda skriver:

    Haga är ett härligt område! Om du inte redan har gjort det så måste du gå till Sjöbaren och äta, de har en fantastisk fisksoppa! Och mitt emot finns en härlig butik med olivoljor, kryddor och annat smått och gott som gör en fattig. 🙂

  4. Therese skriver:

    Vilken härlig bild fårn underbara Haga:)

  5. Pernilla skriver:

    Mysiga Haga! Bodde inte långt därifrån under min tid i Göteborg och spenderade ganska många fikatimmar på caféer däromkring :-).

Kommentera

