Kök i nya huset

Nu har vi äntligen bestämt oss för vilket kök vi vill ha i nya huset. Det är inte köket på bilden (hittar ingen bra bild på det och glömde fota när jag var hos köksfirman) men relativt likt. Köket heter Line (vit/vit) och kommer från Ballingslöv. Vi har besökt flera olika kökstillverkare utan att hitta vad vi vill ha, så döm om vår förvåning när vi går in i Ballingslövs visningskök och så står det bara där. Vårt kök! Nästa vecka ska vi ta med oss ritningen på huset och sätta oss ner och planera hur köket ska se ut. Spännande. 🙂

Nu är det dags för mig att fortsätta med dagen men innan jag loggar ut måste jag bara visa er mitt favoritcitat från Solsidan. Tack och lov är det (i min omgivning) väldigt få mammor som beter sig som Annas kompisar gör, men visst finns de där och ibland drömmer man ju om att säga ifrån på samma sätt som Anna. Priceless, skulle jag kalla det och jag längtar redan till söndag och nästa avsnitt! 🙂

Ha en fin dag mina fina besökare!

Skärmdumpar: TV4 & Bolaget Inspiration

Det här inlägget postades i Övrigt, Nya huset. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Kök i nya huset

  1. Snyggt som attans! Blir nog bra det där…

    Puss!

  2. Mrs. b skriver:

    Ser finfint ut – ni kommer få ett så snyggt kök sen!
    Jag har missat senaste avsnitten av Solsidan, måste ta igen det på SVT play.

  3. Pia Henningsson skriver:

    Roligt att ni hittat det kök ni vill ha 🙂 Vill bara berätta att ni kan gå in på koksingangen.se o få bra ideer, fakta, kunskap o inspiration som kan vara bra inför er kommande köksplaneringsträff 🙂 Lycka till med köket 🙂
    Pia

  4. Anna skriver:

    Köket är grymt snyggt! Älskar allt det vita, men ser redan kladdiga barnhänder-avtryck överallt. ;]

    Solsidan är det bästa svensk tv gjort på många år. Älskar’t! Ove, Ove, Ove.. 😀

  5. Vilket underbart kök. Så ser mitt drömkök ut. Ungefär precis så. 🙂
    Solsidan är en given sak på söndagarna. Älskar söndagar. Det är i princip bara Solsidan jag ser på tv. Bästa som finns!

    Psst… du har en award att hämta hos mig. ♥
    Kram från Lotta

  6. Filippa skriver:

    Så kul med husbygge men jobbigt också med alla beslut och val som ska göras. Valet av kök verkar bestämt mycket bra, ska bli skoj att ses en.

    Kram F

  7. Grymt fint kök! Ska bli spännande att se det färdiga resultatet! 🙂

  8. Proforma skriver:

    Wow… vad snyggt det kommer att bli! Hoppas på många bilder när det är på plats! 🙂

  9. Iris skriver:

    Vilket fint kök! Ska bli jättespännande att se när ni blir klara med huset!

    kram /iris

  10. Riktigt snyggt kök! Det kommer bli superbra det där:)

    Kram /Linda

  11. Lili skriver:

    Köket ser mycket lovande ut, tror det kommer bli hur fint som helst 🙂 Ska bli spännande att se hela resultatet sedan.

  12. camilla skriver:

    Herregud så snyggt kök!1 Blir kalas det där, det ser jag det! Spännande spännande!
    Ha en riktigt härlig helg!

    Kram

  13. Erica skriver:

    oj vilket läckert kök!! det kommer bli så bra.

  14. eva johansson skriver:

    Hej vad fin köksbild vet du va´d köket heter o var hittade du bilden.

    Tacksam för svar
    Mvh
    Eva

    • camillasnyahem skriver:

      För första gången någonsin glömde jag ange källa, och jag minns ju tyvärr inte vart jag hittade bilden. :/

      Camilla

Kommentera

