Vinst!


Hurra, jag vann tävlingen inne hos Livet i byn! Det är inte ofta jag lyckas vinna så desto roligare var det nu när priset var så fint, en parfym från CLEAN. Superglad blev jag, så klart! 🙂 Nu ska jag sätta på en kopp kaffe och bläddra igenom senaste Allt i hemmet som är sprängfylld med blåa toner – me like! Hoppas solen skiner på er med, snart är det fredag!

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vinst!

  1. Ingrid skriver:

    Härligt att den är framme hos dig nu, hoppas du gillade doften :0) Fräsh tycker jag!

    ~Ingrid

  2. Camilla skriver:

    Åh, vilken lyxvinst 😀

  3. Nanna skriver:

    Vilket nummer av Allt i hemmet har du? Det senaste är ju Special numret med massa lantligt… Eller är det de vanliga numret som kom innan?

  4. Bella skriver:

    Grattis till den lyxiga vinsten 🙂

    Hoppas du haft en bra dag!

    Kramar Bella

  5. Proforma skriver:

    Grattis! Har förstått att ”Clean” är populära nu. Har doftat på några och det stämmer… clean!
    Kram

  6. Grattis till vinsten! Alltid kul när det händer…
    Kramen.

Kommentera

