Tips till påsk

20110405-150817.jpg20110405-154406.jpg

Tips på påskpynt från mobilen, tänk vad bra att ha en blogg att spara sina tankar på! 🙂 Tipset kommer från nya numret av klokahem.

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tips till påsk

  1. Ingrid skriver:

    Synd att påsken är så sen i år, jag åker till Mallorca direkt när den är över och det känns nästan inte värt att pynta men JO jag ska ta fram mitt poesiträd tills dess :0)

    ~Ingrid

  2. Camilla skriver:

    Dom var ju så himla fina dom äggen. Hur är de gjorda?? Är hönorna utklippta från några ark eller?

  3. camillasnyahem skriver:

    Man kunde väl göra lite olika, men grunden (själva pappret) är från en gammal bok (eller tidning). Sen kunde man skriva ut saker på pappret eller måla själv med hjälp av mallar. Jag tänkte testa och skriva om det på bloggen om det blev bra! Roligt pyssel!

  4. Ja, bloggen är kanon att ha! Utan bloggen hade jag nog inte varit så kreativ och gjort kollage och dylikt…

  5. Vilka snyggingar…de var riktigt fina ägg! Ser fram emot att få se reslutatet…
    Kramen.

  6. Perlan skriver:

    Åhh, det är nu som tex. i påsktider som jag önskar jag hade en ådra av pysselhet i mig… ett uns, bara ett litet gram 😉
    kram!

Kommentera

