En liten hälsning

Hej på er! Jag ser att det fortfarande är så många som kikar in här varje dag så jag ville skicka iväg en hälsning till er. Tack för att ni tittar in här ibland, hoppas att ni hittar något i arkivet som kan roa er nu när jag tagit en paus från bloggandet.  🙂 På återseende!

Foto: Skärmdump från femina.dk

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till En liten hälsning

  1. Pernilla skriver:

    Ser fram emot när du tar upp bloggandet i ditt nya hem! KramP.

  2. Mrs. b skriver:

    Japp, vi ses igen sen när du känner för att blogga igen!
    Fin sensommar!

  3. EVA ERICSSON skriver:

    Jag väntar på att du ska börja blogga igen.Så att jag får lite inspiration.

    Eva

  4. pia skriver:

    Ja här finns alltid massa inspiration, men vi ser gärna att du bloggar snart igen 🙂
    kram

  5. Kicki i Åre skriver:

    Hoppas på återseende snart 🙂
    Hoppas allt går framåt som det ska med bygget!
    Kram

  6. Kikar in för att se om du börjat blogga igen men nej, inte ännu. Ser fram emot att få följer dig på vägen till det nya huset så småningom

  7. Superfint:) Fina pics och fin blogg..jag önskar dig en skön vecka.
    LOVE Maria på inredningsvis

  8. EMMAS! skriver:

    Hej, vill du göra ett bloglovin byte? 😀 säg till när du följer mig så följer jag dig på engång 😀 kram

Kommentera

