Long time…

20120422-093852.jpg

Oj oj oj. Nu var det länge sen jag skrev här. Jag saknar bloggandet varje dag ska ni veta och jag kikar dagligen in hos många av mina favoritbloggar men som jag skrivit tidigare har jag inget att blogga om när jag själv inte har ett hem. För huset, det är fortfarande inte klart. Lea har tagit studenten och jag och maken har gått i pension, men huset går fortfarande inte att bo i. Vi har bott i vårt rum i ett och ett halvt år nu, kan faktiskt inte förstå det. Hur vi har stått ut. Att Lea var två år och fyra månader när vi flyttade in och att hon fyller fyra år om några månader. Det är siffror som är obehagliga att ta in…

Vill tacka alla er som lämnade så fina kommentarer efter att Glitter och Ebbot dog. Det har varit en hemsk tid av saknad och jag vet att ni är många djurägare där ute som vet exakt hur det känns. Ett hundliv är kort nog och jag önskar inte min värsta fiende att förlora sin bästa vän efter bara sju år. Som sagt, tack för alla fina kommentarer!

Vi får se när vi ses igen. Förhoppningsvis snart! Hoppas ni får en trevlig söndag!

Bild | Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Long time…

  1. Camilla skriver:

    Äntligen några bokstäver härifrån 😀 I´m HAPPY!! 😀
    Hoppas du återkommer snart igen..

    Kram

  2. Linda skriver:

    Whiiihoooo! Äntligen en uppdatering, som jag saknat det! Jättekul och jag hoppas det inte tar lika lång tid till nästa inlägg! Må så gott! Kram

  3. divah79 skriver:

    Äntligen! Ett livstecken. 🙂 Jag väntar med spänning på fler bilder och fler rader från dig.
    Ha det så fint!
    Kramar från Lotta

  4. Lotta skriver:

    Åh. Ett livstecken! Äntligen! Har saknat dig och dina uppdateringar.
    Ha det så fint så hoppas jag att vi ses snart igen.

    Kram från Lotta

  5. Ingrid skriver:

    Stor kram till dig, hoppas du snart är tillbaka igen för jag saknar dig.

    ~Ingrid

  6. kattis skriver:

    Jättekul att du är tillbaka, om så bara för ett inlägg! 🙂 hoppas hemmet blir klart snart så bloggen får liv igen. Kramar Kattis

  7. lyckligp skriver:

    Å! Jag hoppas och håller alla tummar och tår att du snart ska få ett riktigt hem igen!

    Har tänkt massor på dig och dina stora förluster. Kram

  8. Kicki i Åre skriver:

    Hej där ! 🙂
    Kul med lite info, ser spännande ut med bygget. Kommer säkert bli superfint när det är klart.
    Kram

Kommentera

