Paus i städandet

Idag har jag haft en riktig städdag, vilket ni som följer mig på Instagram redan vet. För er som ännu inte har Instagram kan jag bara uppmana er att skaffa det för om det är tyst på bloggarna är vi många som är desto mer aktiva där. Denna sommar har verkligen tillhört Instagram; smidigt, roligt och fullproppat av inspiration och peppande ord! Hur som, även en städare av rang behöver en paus. För att hitta inspiation spenderade jag min paus med Fridas iPadmagasin. Oj, vad roligt det är att läsa en tidning på detta sätt! Och där fick ni tips nummer två av mig. Ta hem, ni som har iPad! Och vad tusan, jag slänger in några fler tips: Soran Ismails sommarprat och The Nationals kanske bästa låt. Jag känner mig generös idag. 😉

Hoppas ni alla får en trevlig eftermiddag!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Paus i städandet

  1. Jag älskar Frida/Trendensers magasin! Fyllt med inspiration och vackra bilder. Helt klart bästa paussällskapet:)

Kommentera

