Hösten är välkommen

Jag vet inte hur det är hos er men här i göteborgstrakten har hösten sakta börjat smyga sig på. Eller med tanke på den icke-sommar vi haft kanske den varit här länge? Luften känns hur som helst klar och även om solen lyckas värma dröjer det nog inte länge till innan värmen behöver sättas på i huset. För mig är det mer än välkommet, nu kanske jag börjar innepyssla lite mer än vad jag gör på sommaren. För innepyssel hos oss behövs. Väggarna behöver lite kärlek i form av tavlor och bilder, blomkrukorna behöver packas upp och fyllas med något fint. Vill göra det hemtrevligt! Så välkommen hösten och förhoppningsvis med den lite inspiration.

Hoppas ni alla får en härlig dag!

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hösten är välkommen

  1. Camilla skriver:

    Ja, hösten får gärna komma för min del också. Längtar efter att få peta in pinnar i braskaminen och känna värmen från den. Jag vill också slippa känna ett mindre tvång att behöva gå ut för att solen skiner och man borde vara ute när man har en trädgård. Nu vill jag också vara inne och fixa 🙂

    Ha en bra dag!
    Kram

  2. Sofia skriver:

    Här är det definitivt höst ute. Sommaren har lyst med sin frånvaro ganska länge känns det som..eller så har solen tittat fram när jag har jobbat!

    Är helt säker på att du kommer få det hemtrevligt och fint!
    Ha en underbar dag! Kram

  3. Pernilla skriver:

    Är det canvasen du beställde med Ebbot? Ser riktigt fin ut. Kram och trevlig helg!

Kommentera

