MYRANSTOLAR & STICKYGRAM

Kikar in som hastigast efter en solig höstpromenad med Sigge innan det är dags att sätta fart med allt annat vardagligt som väntar. Apropå saker som väntar visar jag några bilder från sovrummet som verkligen behöver lite piff. Inte bara piff utan möbler, tavlor, krokar och ja, allt! Våra Myranstolar har vi i alla fall som nattygsbord, både praktiskt och snyggt, eftersom de trebenta modellerna är väldigt fina men livsfarliga att sitta på, dottern har fått ett ganska stort antal bulor i skallen av Myranstolar som vält.

Jag vet inte om företaget Stickygram undgått er som har Instagram? Plötsligt så blev det jätteroligt att ha kylskåpsmagneter igen! Stickygram är ett företag som gör magneter av dina Instagrambilder till en rimlig summa. Jag är väldigt nöjd med mina och kan tänka mig att det kommer bli en till beställning innan jul.

Hoppas ni får en härlig dag!

Det här inlägget postades i Hemma hos. Bokmärk permalänken.

En kommentar till MYRANSTOLAR & STICKYGRAM

  1. camilla skriver:

    Låter som om dom står säkrast där inne. Riktigt snygga är dom!

    Önskar dig en fin fredag och kommande helg!

    Kram Camilla

Kommentera

