Söndagsfrukost med min familj

Både jag och maken är lediga idag så innan vi satte igång med ”Operation STORSTÄDNING” hade vi mysfrukost. Att sitta extra länge, mysa och skratta tillsammans. Sånt lever jag på länge. Min fina familj.

Dottern är inne i en riktig bokstavsperiod och både läser och skriver enklare ord. Det är fantastiskt att se och följa hennes utveckling, snabbt går det. Ungefär som den här kaffepausen för att uppdatera bloggen, kaffet är uppdrucket och jag ska sätta igång..

Hoppas ni får en härlig söndag!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Söndagsfrukost med min familj

  1. Det är härligt med sådana frukostar. Hoppas det gick bra med storstädningen:)

    Kramar

Kommentera

