Hyllvägg

20121018-122426.jpgSenaste tiden har jag kikat mer och mer på hyllväggar. Jag har alldeles för många bra och vackra böcker, arvegods, prylar och konstverk gjorda av dottern som ligger i flyttlådor. Fina saker som betyder något, de måste få komma fram! Ska forska lite mer om detta. Tills dess jag har min egen finns det gott om bilder att inspireras av på webben, denna har jag hittat på Pinterest.

Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hyllvägg

  1. Camilla skriver:

    Känns som ett kreativt kaos.. Love it!! 🙂

  2. Malin skriver:

    Har man bara plats och möjlighet så är det jättesnyggt att ha en hyllvägg!!

  3. Pernilla skriver:

    Tycker hyllväggar är superfint! Noah ska ha en hyllvägg, bestående av färgglada hyllor på konsoller i grönt, turkost och blått. Den översta har jag tänkt ska gå högt upp hela vägen över en (inbyggd) garderobsdörr.

Kommentera

