Sjukstuga

20121024-145717.jpg

Höstens första, men knappast sista, förkylning slog till med full kraft igår. För att göra det bästa av en tråkig situation unnar jag mig att göra allt sånt jag inte hinner annars; kollar på Babelavsnitt jag missat, ser hur det går för husfruarna i New Jersey (Team Melissa) och funderar på att börja kolla på The Walking Dead som jag hört så mycket bra om. Och så kollar jag bilder på Pinterest, det finns ju så mycket fint att inspireras av! Just nu kikar jag mycket på sovrumsbilder, jag inser nu när jag spenderat två dagar här i mitt sovrum att det verkligen är hög tid att ta tag i det. Måste. Nu.

Hoppas ni har en fin dag! Såg på Instagram att det är många fler än jag som drabbats av det eländiga förkylningsviruset, krya på oss! 🙂

BILD: Skärmdump från Pinterest

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sjukstuga

  1. Camilla skriver:

    Usch och fy för förkylningar. Jag är glad min är borta.. och jag hoppas du kryar på dej snabbt 🙂
    Supersnyggt sovrum du hittat.

    Och återigen.. jag hoppas du tar dej en koll på Walking Dead 😀 Om du så ska se den ensam.. Vi kollade på senaste avsnittet i måndags och jag påpekade för mannen att skulle jag dö av hjärtslag eller nått så kan han gott stämma AMC, för det lär vara deras fel isf.. hehe.. och så känner man fortfarande några säsonger senare 🙂

    Krya på dej!!
    Kram

  2. Nilla skriver:

    Daniella Witte är så duktig!

Kommentera

