Ny ljusslinga och HALLOWEEN

Igår fick jag min ljusslinga från Cable & Cotton och ni som följer mig på Instagram vet redan att jag lyckades få fel färg, jag fick mörkblå istället för ljust turkost. Inte hela världen kanske men jag hoppas att företaget svarar så jag kan få rätt färg hem. I övrigt är ljusslingan jättefin, och eftersom vi har en valp som till och med tuggar sönder våra väggar (!!!) så la vi den på byrån i sovrummet så länge. När valpen bytt tänder tänkte jag hänga den längst väggen.

Och så är det ju bästa helgen idag, Halloween! Eller, i Sverige är vi ju inte lediga eller så men jag önskar verkligen att vi vore det. Jag har inte så mycket att skrämmas med mer än ett smutsigt bord och gamla pumpor som vi gjorde med dottern förra veckan. BU! 🙂

Det här inlägget postades i Högtider, Köp. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Ny ljusslinga och HALLOWEEN

  1. Sofie skriver:

    Tråkigt att det blev fel med den blåa färgen men slingan ser jättefin ut 🙂 Hoppas du får byta så det blir rätt!

    Söta pumpor och trevlig Halloween (eller hur man säger?) 🙂

    Kram, Sofie

  2. Mrs. b skriver:

    Snyggt snyggt! Jag vet ju att du vill ha en annan färg, men jag måste säga att där på byrån ser den toksnygg ut i den färgställningen! Åh, nu blev jag grymsugen på en egen slinga. Sådär ”slarvigt” upplagd på en byrå. Undrar om den skulle synas ovanpå vårt svarta vitrinskåp i köket…

  3. Mrs. b skriver:

    Men vad skådar mitt norra öga… är det en efterlängad växt där? 🙂

  4. Camilla skriver:

    Alltså den är skitsnygg den slingan.. Hoppas du inte behöver lämna tillbaka de blå (om dom nu skickar rätt färg vill säga) som komepnsation.. Jag börjar gilla dom blå 😀 Den ligger också riktigt snyggt där den ligger nu. Snacka om att jag längtar som en tooook till jag får hem min 😀 Åhåå.. det är nästan så jag kikar mot tallrikshyllan och låtsas att jag ser slingan ligga där redan 😉

    Jag tycker om att göra pumpor. Det är roligt. Men annars är det inte halloween min stora höjdare.. den liksom kommer ohc stör mitt jultänk 😉 Men såklart gör jag godispåsar till barnen ändå, om dom nu dyker upp..

    Hoppas du har en mysig kväll!
    Kram

  5. Jättesnygg ljusslinga! Men vad trist att du fick fel färg. Hoppas det löser sig och att de skickar dig en ny:)

    Fin torsdag! /Kam

  6. Så himla snygg slinga. Och jag har försökt komponera en jag med. Men kan inte bestämma mig. Ska jag blanda in grått i det vita eller bara ha vitt? Suck. För färg… nej. Det vågar jag inte. Men din var himla fin måste jag säga! Love it!

    Kramar

  7. saravillfara skriver:

    Så här på bild gör sig färgerna du fick väldigt fint ihop, men självklart ska dom rätta till sitt misstag inom kort. Hoppas verkligen att dom fixar din reklamation snabbt och smidigt!

Kommentera

