[Sofora]

Nu har jag äntligen hittat den vackra växten med det fula namnet! Fick veta att den är ganska svårskött men jag har nosat mig till att den inte ska stå i direkt sol, och den får aldrig torka ut. Men, ta inga råd från mig, kan ju liksom inte ens hålla plastblommor vid liv. 🙂

Var även på Artilleriet i helgen. En fin butik. Lite hipp. Köpte bland annat en ansiktsolja, ett måste för mig under vintern när huden blir torr. Har hunnit testa den och jag gillar den verkligen, ett tips alltså till er som också blir torra den här årstiden.

Ha en fin dag!

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till [Sofora]

  1. Emma skriver:

    Men åh vilken fin blogg jag har hittat till, hit kommer jag tillbaka:)

    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

  2. Vill också ha:) Jag har provat mig på en Corokia, som är snarlik Sophoran, men den lyckades jag inte hålla vid liv:( Men kanske ska göra ett nytt försök med en sådan där:)

    Fin dag! /Kram

  3. jOHANNA skriver:

    Vilken fin blogg
    Jag kommer tillbaka

    Ha en bra fredag

    /Johanna

  4. Susihus skriver:

    De är så fina, lycka till med skötseln det fixar du! Ha en go måndag

Kommentera

