VARDAGSRUM

Har ju varit dålig på att visa bilder från huset, men det tar tid att komma i ordning. Jobb, vardag och allt annat kommer mellan. Mer och mer börjar falla på plats här uppe, även om det är en del kvar. A work in progress, som det ju alltid är, om man gillar att pyssla hemma. 🙂 Köpte en ljusslinga på Lagerhaus (100:- billigare än den på Granit, tips tips) i helgen som ska upp i TV-delen (som vi kallar den), ska ta tag i det snarast!

Bordet är ett gammalt, men det minst trasiga av dem vi köpt sen dottern föddes. Det verkar som att barn och vita vardagsrumsbord inte är riktigt kompatibla, who knew. 😉 Håller just nu på att tillverka ett nytt. Vad det blir kan vissa säkert gissa sig till, men det blir i alla fall klart om cirka en månad skulle jag gissa på (står just nu på tork).

Sockerlådan fick jag i helgen av släkting. Satte dit hjul för att enklare kunna flytta på den när jag dammsuger. Perfekt till förvaring av kuddar, tidningar, gosedjur och annat som annars skulle blivit söndertuggat av Sigge.

Och så på bordet, så klart, den perfekta växten. 😉 Ha en bra torsdag, och tack till alla er som kikar in här och lämnar kommentarer. Det betyder mycket i dessa Instagramtider ska ni veta! Tack!

Det här inlägget postades i Hemma hos, Nya huset. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till VARDAGSRUM

  1. Mallaco skriver:

    Fina fina du, ni har ett fantastiskt hem!! Så roligt att du börjat blogga igen och att du finns på Instagram😄
    Fick smått ångest när jag såg din sockerlåda med hjul, har haft samma tanke men hjulen ligger fortfarande i sin plastpåse.. 6 månader sen jag köpte dom..
    Nu orkar jag inte ens, ska ju flytta om sisådär 3 månader😄

  2. anness design skriver:

    Jätte jätte fint! Härligt med högt i tak och gillar soffan! Snygg färg 🙂
    Kram Anne

  3. Camilla skriver:

    Finfint 🙂 Älskar sockerlådan.. så himla fin och numera praktiskt 🙂 Önskar dock den vore MIN 🙂

  4. ZB skriver:

    Jätte fint! Med vänlig hälsning, ZB

  5. Nilla skriver:

    Jättefina bilder! Vad fint ni har det!

  6. sandralinnea skriver:

    Det är nästan bra att du inte strösslar oss med bilder tycker jag, då räcker liksom karamellen längre ; ). Av glimtarna vi fått se att döma har ni ett riktigt fint hus iaf!

  7. Tess skriver:

    Åh, vad härligt det ser ut! Riktigt vackert ljus! 🙂 Kram

  8. Emma skriver:

    Men ÅH vilket hus ni har! och en sockerlåda har vi också, kudden och filten också, vi har nog rätt lika stil:)

    Får jag lägga till din fina blogg i min blogglista?:)

    Kram Emma

Kommentera

