Lite nytt

Medan färgen på väggen (bokstavligen) torkar och jag inte har så mycket annat att göra passar jag på att visa lite nytt. De runda gemen som hjälper mig hålla koll på alla skol- och jobbpapper kommer från Granit. Så klart. Om jag fick skulle jag ju liksom bosätta mig i en Granitbutik.

Och så lite diskmedel från Lilla Bruket. Det doftar rent. Me like.

Jag vet inte hur vädret är hos er men här lyser solen bakom ganska tunna moln och längre bort ser jag blå himmel. Vi håller tummarna för en fin dag nu va? Ta hand om er!

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Lite nytt

  1. Granit har ju så himla mycket snyggt! Önskar att de hade webbutik så att man lättare kunde handla. Men ska passa på att besöka dem när vi åker till Stockholm nästa helg:)

    Ha en fin måndag! /Kram

  2. sofia PR skriver:

    Fint du har det!

    Hälsningar Sofia PR

Kommentera

