Ljusslinga från Lagerhaus

Igår kväll stod maken på en ranglig stege i mörkret (vi har inte fått upp några lampor än) för att sätta upp ljusslingan. Det behövs ljus nu när vissa dagar inte blir bättre än gråsdisiga. Ljusslingan kommer, som jag kanske redan skrivit, från Lagerhaus.

Det är svårt att fota när det aldrig blir riktigt ljust ute. Disigt väder är det värsta eftersom korten blir så gryniga. Nä, usch vilket deprimerande väder. Ska dyka ner i skolböckerna igen och glömma det gråa utanför. 🙂

 

Det här inlägget postades i Kök, Nya huset. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Ljusslinga från Lagerhaus

  1. Camilla skriver:

    Ja, det är verkligen grått och man får överexponera bilder till max.
    Fin blev ljusslingan.

    Jag mailade förresten cable&cotton. Fick ett uruselt svar på svenska om att Bryn (som den svenska återförsäljaren? verkar heta) ursäktade sig också avslutade han med Vad vill du vi ska göra? Ehh.. konstigt att han inte kan tänka ut det själv.
    Så nu får jag vl se om han svarar på mitt svar att de ska skicka mej fler vita kostnadsfritt.

    Ha en mysig kväll!
    Kram

  2. Fina bilder ändå tycker jag. Gillar verkligen den ljusslingan.

  3. casaofmia skriver:

    Jättefin ljusslinga, kram

  4. Kicki i Åre skriver:

    Ja idag var det grått i Göteborg! 🙂
    Mysigt med slingan, har tyvärr inte hunnit med någon shopping ännu och morgondagen verkar inte heller ge de möjligheterna och sen flygs det hem igen…. Promenerade förbi både Lagerhaus och Artilleriet idag, men för sent…

    Kram

  5. Emma skriver:

    Åh så snyggt! Jag köpte en från Granit, men jag lämnade tillbaka den, men nu ångrar jag mig lite:)

    Tack för din fina kommentar hos mig! Jag gillar din blogg:)

    Kram Emma

  6. camilla skriver:

    Blev ju toppen med ljusslingan där! Åh växten är ju så fin. Har frågat efter den överallt, verkar inte säljas i Eskilstuna.

    Ha en mysig onsdagskväll!

    Kramar

  7. Är också sugen på en sån ljusslinga. Så snygg!

    Kraam

  8. Therése skriver:

    Måste få fråga om ljusslingan. Lagerhaus ljusslinga som finns i webshopen finns endast med färgade lampor. Är det den du har som du bytt lampor på? eller finns det fler att välja på i butik?

    //Therese 🙂

  9. Michaela ekström skriver:

    Måste kolla med dig om ljusslingan. Har själv köpt den på lagerhaus och undrar hur högt i tak ni har. Vi har 2,5 m och det blir inte riktigt bra med själva längden. Tacksam för svar. // Michaela

Kommentera

