Måla på väggen

Nu är griffeltavlan uppe och oj, vad roligt det är att rita på väggen! Jag vet inte vem som står där mest, jag eller dottern, men jag är i alla fall ganska säker på att det kommer målas upp en till griffeltavla nere i dotterns lekrum.

Jag kan inte få nog av fina produkter så när solen kom fram började jag fota en del. Jag har faktiskt saker i kylskåpet som jag inte ens vet vad det är men köpt för att jag tyckte förpackningen var snygg. Finns det rehab för sånt? 🙂 Jag ska visa er produkterna en annan dag, om ni vill se? Ta hand om er och; imorgon är det FREDAG!

Det här inlägget postades i Hemma hos, Kök, Nya huset. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Måla på väggen

  1. anness design skriver:

    Superduper fint. Verkligen!
    /Anne

  2. Camilla skriver:

    Vist är det kul.. Jag har en som man ritar med penna på, och hade om jag nu hade haft en ny fungerande penna att rita med så hade jag gjort det nu, ritat alltså 🙂

    Klart vi vill se roliga och snygga förpackningar.. Så kanske vi kan hjälpa dej att luska ut vad du ska gör med innehållet också 😉

    Jaaa.. FREDAG!! Ska bli skönare än skönast 🙂
    Kram

  3. Hanna skriver:

    Haha, om du hittar rehab för sånt så gör ett inlägg om det, jag känner mig träffad 😉

  4. VÄLKOMMEN HEM skriver:

    Men hej! Hittade nyss till dig. Ser att ni också tillhör samma ”kategori” som oss: Galenpannor som bygger två hus på 5 år… Har bara lusläst lite här på din fina blogg men shit! vad mycket ni hunnit gå igenom! Ska läsa vidare nu, ville bara säga hej och grattis till er nya, fina hus!
    Kram, Judita

  5. Tina skriver:

    Här är en till som precis hittat hit o gillar det jag ser o läser. Grattis till er nya fina hem skall på bli spännande o läsa fortsättningen. Själva har vi renoverat i 12 år o är fortfarande inte färdiga……varför stressa liksom. Ha en härlig fredag. kramisar Tina

  6. Så fint det blev! 🙂 Älskar griffeltavlor!!

  7. camilla skriver:

    Så bra det blev! Perfekt Kom ihåg tavla.

    Ha en fin fredag och helg!
    Kram

  8. Mallaco skriver:

    Det blev superfint!!
    I vår förra lägenhet hade vi också griffeltavelfärg, grymt roligt och snyggt! Ska göra en del av en vägg i nya huset tänkte jag, Zoë lär ju tycka det är minst lika skojigt som jag:-) Trevlig helg!!!

  9. Emma skriver:

    Riktigt snyggt! Liknar vår griffeltavla som vi har i hallen, det är så kul att ha dem:)

    Ha en fin söndagskväll!

    Kram Emma

Kommentera

