Novemberonsdag

Bara en kort biltur härifrån ligger en väldigt mysig och välsorterad blomsteraffär. Stannade till där förra veckan och köpte bland annat den här söta lilla växten. När jag skulle betala passade jag på att fråga efter sophoror, trodde naturligtvis inte att de skulle ha några, men se det hade dom visst! Jag som åkt land och rike och letat, så fanns de runt knuten. 🙂

Och så ÄNTLIGEN! Min vita femma kom förra veckan. Jag gillar den, vilken otrolig skillnad från fyran!?! Snabb som vinden och fina kort tar den med. Viktigt, tycker jag. 🙂

Ha en härlig dag! 🙂

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Novemberonsdag

  1. Har också 5:an och är grymt nöjd! Riktigt snygg är den ju också:)

    Kram /Linda

  2. Ibland åker man längre…
    Men säger du att det är så stor skillnad?! Jag som precis fått en ny 4S. Det kommer nog att dröja med en femma för mig.

    • camillasnyahem skriver:

      Jag hade ingen 4S utan en 4:a, det är förmodligen därför jag upplever en sån skillnad. Sen är det mest snabbheten jag reagerat på, mycket annat är sig likt! 🙂

Kommentera

